• Anonym (???)

tjejer hur gör ni?

Hur gör ni när ni rider av killen? Killar hur gör era tjejer när dom rider av er?

• Svar på tråden tjejer hur gör ni?
  • Anonym (tjej 30)

Ganska osexigt faktiskt. Sitter på huk med händerna på hans bröst typ. Jag kan inte rida på knä som på porrfilm haha

Bäst är när han sitter i soffan, då kan man gnida sig själv också.

Spegel bakifrån är inte fel heller.

Du då?       

• Anonym (???)

Sitter på knäna men det funkar inte. Någon gång har jag ridit av han när han har suttit på en stol. Då är det lättare.

• Anonym

håller med om att det inte är särskilt sexigt i verkligheten.. Flört sitter också typ på huk med händerna på hans bröstkorg. kortare stunder kan det funka på knäna. f.ö. får jag alltid en dj-la kramp när vi kör den här ställningen så den blir kortvarig oavsett. 

• Anonym (tjej 30)
    Anonym (???) skrev 2012-10-16 08:03:21 följande:
    Sitter på knäna men det funkar inte. Någon gång har jag ridit av han när han har suttit på en stol. Då är det lättare.

Okej. Jag är också värdelös på knäna, för korta knän , blir inga riktiga juck på det viset. Prova stå på fötterna och huka upp och ner, det är lättare och skönare.
  • Anonym

Jag rider inte. Världens tråkigaste och minst sköna ställning.Ger mig absolut ingenting och dessutom avskyr jag att vara överst. Men de gånger jag gjort det så har jag suttit på huk men händerna på bröstet, känns som att han kommer inte lättare då, och djupare. Dock är det himla obekvämt. Kan vara för att jag inte är så smidig nu för tiden. När jag var vältränad så gick det lättare Drömmer

• Anonym (tjej 30)

Jag tycker inte heller att det är den skönaste ställningen. Om jag fick välja skulle jag helst ligga på rygg och han på sidan av mig medan jag tokonanerade. Annars går det inte för mig.

Men man vill ju känna sig delaktig och ge själv också. Min man uppskattar att jag dominerar och rider honom, särskilt efter en avsugning med glidmedel.   

• Anonym

På knä :) med händerna antingen på vardera sida av hans huvud eller med en hand på bröstet, beroende på kraft och tempo ^^

• Kinky

På knä, med händerna mot väggen eller så håller jag fast i hans händer. Jag gillar att rida, om man lutar sig framåt mycket och han höjer på bäckenet så stimuleras även klitoris och jag får stora orgasmer. Ibland tar han tag om min midja, då ligger jag på hans bröst, medan han juckar och jag e mer still. Svårt att förklara ;). När man står på knä blir det mer en rörelse av fram och tillbaka istället för upp och ned.

• Anonym (???)
    Kinky skrev 2012-10-16 08:23:07 följande:
    På knä, med händerna mot väggen eller så håller jag fast i hans händer. Jag gillar att rida, om man lutar sig framåt mycket och han höjer på bäckenet så stimuleras även klitoris och jag får stora orgasmer. Ibland tar han tag om min midja, då ligger jag på hans bröst, medan han juckar och jag e mer still. Svårt att förklara ;). När man står på knä blir det mer en rörelse av fram och tillbaka istället för upp och ned.

Förstår hur du menar med att ligga på hans bröst och han juckar. Helt underbart är det när han samtidigt tryker ner än mer mot han. Fick min först fontänorgasm så
  • Anonym (???)

När ni sitter på huk är inte det lite jobbigt?

• Anonym

På knä, med händerna på hans bröstkorg eller bakåtlutad med händerna på hans ben. Rör mig fram-och-tillbaka samtidigt som uppåt-och-neråt. Tycker det är svårt att sitta på huk Tungan ute

• Tom Araya
    Anonym (tjej 30) skrev 2012-10-16 07:42:35 följande:

Ganska osexigt faktiskt. Sitter på huk med händerna på hans bröst typ. Jag kan inte rida på knä som på porrfilm haha

Bäst är när han sitter i soffan, då kan man gnida sig själv också.

Spegel bakifrån är inte fel heller.

Du då?       

Osexigt? Det är ju fan sexigast! Tungan ute
  • Kinky
    Anonym (???) skrev 2012-10-16 09:19:25 följande:

Förstår hur du menar med att ligga på hans bröst och han juckar. Helt underbart är det när han samtidigt tryker ner än mer mot han. Fick min först fontänorgasm så
    Ja det är skönt. Kan också få fontäner då. Tungan ute
Svar på tråden tjejer hur gör ni?