• Chinx

Rolig present till 27 - 28-åring?

Jag börjar få sån ångest, snart fyller en nära vän till mig år och personen i fråga är verkligen värd en riktig present, inte massa krimskrams. Jag kikade på en dinnershow på Wallmans - minst 800 per/person! Har jag verkligen råd att lägga 1600? Jag tror faktiskt inte det, då måste jag ta av sparpengar och det känns lite i värsta laget. Så, har ni några bra tips på lite roligare presenter? Gärna så snabbt som möjligt, datumet närmar sig mer stormsteg!

thebigreveal.blogg.se/ BF 17 januari 2013
  • Svar på tråden Rolig present till 27 - 28-åring?
  • Nattyrock

Har ni inga Interna händelser eller något tillsammans som du kan "förnya"?
    Jag har en vän som älskar retro, finsk design osv, jätte lätt och kul att köpa till henne, nån häftig designpryl eller så.
    Eller varför inte bara käka middag ihop?
    En annan vän är tokig i bandet Queen, hon fick Freddie mercurys biografi och den blev hon väldigt glad över!
    Jag stickar och virkar mycket, då kan man lätt göra något och det är också väldigt personligt! Eller om du kan baka så gör en stor och pampig tårta? Det finns så mycket att hitta på och det behöver inte bli så dyrt heller.

• Delphin80

Ett tips en kolla på grupon det har dem erbjudande på olika behandlingar och även middagar för två där kan du få en hel del för lite pengar.

Du kan ge henne ett kort och beskriva en dag tillsmamans så ordnar du dagen längre fram och i kortet skriver att hon ska få en hel dag med dig.

Gjorde så för min bästa vän i julklapp och hon var överlycklig.

• Chinx
    Delphin80 skrev 2012-10-16 08:10:49 följande:
    Hej

Hur mycket pengar kan du tänka dig att lägga då?
    Jag kan tänka mig att lägga 700 - 900 kronor MAX, egentligen i mest laget men det här är en person som betyder otroligt mycket för mig. 

Äta middag gör vi tillsammans ganska ofta så det är inte så speciellt så jag önskar förslag på andra upplevelser som kan uppskattas. 
    thebigreveal.blogg.se/ BF 17 januari 2013
Svar på tråden Rolig present till 27 - 28-åring?