Anonym (hejhopp) skrev 2012-10-16 09:48:57 följande:
Tusen tack för svar!! Det låter jättebra, bortsett från att det bara hjälpte dig i 1 månad Precis, de skall skölja och skrapa. Jag är mest rädd för att det skall bli sämre (det är inte många mm jag kan öppna munnen). Hoppas din nya operation går bra och att det hjälper dig. De misstänker att mina diskar är helt trasiga och att det kan bli en öppen operation för mig med längre fram. Stort lycka till! Och tack igen för ditt svar!
Verkar som att du och jag har samma problem :/ De har konstaterat med röntgen att båda mina diskar är helt fel. Men du behöver nog inte oroa dig att det blir sämre. Ta det bara försiktigt. Smärtan efter operationen var inte så intensiv som jag trodde. Dock kommer du få rätt mkt kortison. Så du kommer ev samla på dig vätska och bli lite plufsig ett tag. Men det försvinner sen. När du kommer ut ut operationen så kommer det vara som små små hål under stygnen där de haft en kanyl. Där kommer det rinna vätska och blod i kanske ett dygn. Inget farligt. Men så du vet! jag blev jätterädd för de hade inte sagt nått till mig om de! Hoppas det går bättre för dig än vad det gick för mig!