• Ovidius

the Switch

I  solsidan tog dom upp när pungen hänger längre ner än kuken. Hur många av FL aktörer och respektive har denna fysiska utformning. Själv räknar jag med att det inträffar , dvs "the Switch", när jag blir 65.

• Svar på tråden the Switch
  • Anonym (hmm)

I vilket tillstånd räknas det då? Min karl har redan längre påse än snorre i slakt tillstånd och i hårt tillstånd är det ju inte neråt så då är det svårt att mäta.

• Anonym (nattis)
    Anonym (hmm) skrev 2012-10-16 15:32:50 följande:
    I vilket tillstånd räknas det då? Min karl har redan längre påse än snorre i slakt tillstånd och i hårt tillstånd är det ju inte neråt så då är det svårt att mäta.
    Haha, samma här.. Min man har också längre påse än pernis i slagt tillstånd. Bortsett från när det är kallt och liknande ;) ser inget fel med det. Han är hur fin som helst och endast 23 år gammal{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym

Det beror ju på.. pungen ändrar ju form lite då o då beroende på värme/kyla osv.. så ibland har min sambo ''pläp'' (pung längre än penis) och ibland har han pansarpung.. som sagt det beror på ;) och han ska fylla 25.

• hellokill3r

Lol isåfall har "the switch" redan inträffat på min 4åring! Vilket skitsnack liksom.

• Mannen44

Garva när jag såg avsnittet.
    Men som sagt, ibland hänger den å ibland sitter den tight... värme å kyla kallas det för å en häftig egenskap som vi har för att testiklarna ska hålla rätt temperatur.

• Anonym

Jadu, det beror nog helt och hållet på storleken på din penis.

På en del infaller "the switch" redan i tonåren i sånt fall ^^, 

• Anonym (hmm)
    Ovidius skrev 2012-10-17 12:29:15 följande:

det är ju självklart slakt tillstånd som räknas

Men även den storleken varierar ju. Ibland är godingens lång och fyllig, ibland har den bestämt sig för att leka sköldpadda.
  • Ovidius
    Anonym (hmm) skrev 2012-10-17 14:22:42 följande:

Men även den storleken varierar ju. Ibland är godingens lång och fyllig, ibland har den bestämt sig för att leka sköldpadda.
    pungen skall vara stor, men kuken skall i slakt tillstånd ligga dikt an mot pungen men ändå ut i från kroppen , när kuken kommit nederkant av pungen skall den svänga av inåt  så den hänger lodrätt ner några centimeter under pungen.
     Längden i slakt tillstånd skall vara 12-14 cm, och omkretsen ca 12-13.  
  • Binary

beror en hel del på hur kallt/varmt det är. Är det riktigt kallt är det mppp som gäller. 

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (wat)
    Ovidius skrev 2012-10-18 18:14:09 följande:
    pungen skall vara stor, men kuken skall i slakt tillstånd ligga dikt an mot pungen men ändå ut i från kroppen , när kuken kommit nederkant av pungen skall den svänga av inåt  så den hänger lodrätt ner några centimeter under pungen.
     Längden i slakt tillstånd skall vara 12-14 cm, och omkretsen ca 12-13.  
    Skall längden på en slak penis vara 14 cm och 13 grov? Vilka droger tar du?
  • Anonym (Olika va?)

Känns som om det beror på vilket tillstånd snoppen är i? Om det är kallt drar ju pungen ihop sig, är det varmt hänger den. Har man stånd är snoppen definitivt längre ;)

• Anonym (wat)
    Anonym (Olika va?) skrev 2013-12-14 15:36:07 följande:
    Känns som om det beror på vilket tillstånd snoppen är i? Om det är kallt drar ju pungen ihop sig, är det varmt hänger den. Har man stånd är snoppen definitivt längre ;)
    Tillstånd? Han påstår att alla går runt med 14 cm slak och 13 cm grovt, det är bullshit, nej jag har inte mikro kuk och längre än det i erektion men man Skall ha en kuk på 14 13 cm slak e ju helt verklighets främmande.
  • Anonym (Olika va?)
    Anonym (wat) skrev 2013-12-14 15:42:12 följande:
    Tillstånd? Han påstår att alla går runt med 14 cm slak och 13 cm grovt, det är bullshit, nej jag har inte mikro kuk och längre än det i erektion men man Skall ha en kuk på 14 13 cm slak e ju helt verklighets främmande.

Alltså jag svarar på ts fråga, angående "the switch". Inget annat :)
Svar på tråden the Switch