• Anonym (Tjockaben)

Kan ALLA få smala, fina ben?

Jag har alltid haft tjocka ben och håller på nu köra stenhårt med mina ben så att de blir fina och slanka.

Men jag upplever dem vara tjocka fortfarande efter ett halvår med styrketräning och simning.
    Är det bara att acceptera mina ben eller kan verkligen alla få slanka ben? 45-50 cm i omkrets (lår)?

• Svar på tråden Kan ALLA få smala, fina ben?
  • Anonym (Ellinor)

Det beror nog lite på hur man är byggd också. Jag tror inte att alla kan få ben som ser exakt likadana ut nej.
    För egen del har jag väldigt lätt att bygga muskler, särskilt på vaderna verkar det som.
    Kan aldrig ha fina stövlar på vintern tex. eller ja, jag har inte hittat några snygga som rymmer mina vader i alla fall
    Och under en period gick jag mycket på step-up vilket byggde på vadmusklerna enormt. Man såg verkligen skillnad! Så det gör jag inte längre utan nu är det simning, löpning och styrka som gäller och jag upplever att jag fått längre, mer slimmade muskler av detta. Men jag lär aldrig få några "Heidi Klum-spiror"

• Anonym (Tjockaben)
    Anonym (Ellinor) skrev 2012-10-17 11:24:58 följande:
    Det beror nog lite på hur man är byggd också. Jag tror inte att alla kan få ben som ser exakt likadana ut nej.
    För egen del har jag väldigt lätt att bygga muskler, särskilt på vaderna verkar det som.
    Kan aldrig ha fina stövlar på vintern tex. eller ja, jag har inte hittat några snygga som rymmer mina vader i alla fall
    Och under en period gick jag mycket på step-up vilket byggde på vadmusklerna enormt. Man såg verkligen skillnad! Så det gör jag inte längre utan nu är det simning, löpning och styrka som gäller och jag upplever att jag fått längre, mer slimmade muskler av detta. Men jag lär aldrig få några "Heidi Klum-spiror"
    Pust & stön.
    Jag föddes med tjocka ben och mina släktingar fnissade och nöp på mina ben.
    Jag förmodar att jag får acceptera mina ben..
    Tjocka lår är ju ganska hett enligt männen jag pratat med...

• Anonym (Ellinor)
    Anonym (Tjockaben) skrev 2012-10-17 11:34:36 följande:
    Tjocka lår är ju ganska hett enligt männen jag pratat med...

Haha, ja man får vara glad över det lilla
Svar på tråden Kan ALLA få smala, fina ben?