snart får jag veta ...
ja vet inte vrf ja skriver här egentligen, behöver skriva av mig, jag vill bara ingen ska veta mina tankar. snart är röntgen och då ser dem om det är cancer. fan va jag är rädd !
alla prover tyder på det , blodsbrist, kraftig viktnedgång, yrsel, blod i avföring och nu ännu mer blod där.. smärtan i sidan av magen (de ska kolla tarmen) tilltar oftare nu och där är någon hård knöl.. Minsambo kände den igår.
va fan kommer ske om det är de ? vad händer med mina små barn ? jag är inte så gammal , jag har så mkt kvar att göra.. jag vet man inte ska ta ut saker i förskott, varken de dåliga eller det som är bra, men fasiken va skraj jag är. de har kollat om de va inflammation i tarmen men inte.. smärtorna gör att jag fått ligga inlagd på sjukhus proppad med morfin. inget kul när man har två små barn.
jag har sista veckorna märkt de blöder från rumpan (ursäkta) men ja vågar inte lyfta luren till läkaren. jag kan bara inte. inte sagt något till min sambo heller. jag ska, men röntgen e nu snart så väntar. å berättar det då. men ska berätta för honom, men hur ?!..
någon som haft samma symtom som visat sig vara annat ???