Egen tid
Nu har jag tröttnat lite på att inte få egen tid när jag väl har egen tid så går den tiden till att städa eller ta hand om dottern... Om jag ska gå ut så följer hon med. Hon följer alltid mig vart jag än går. Sambon kan åka till Grönan med sina kompisar och jag sitter hemma och väntar på att han ska komma hem och berätta hur det va på grönan. Han åker på middag med jobbet, han spelade paintboll varje söndag när det va öppet. När ska jag få lite barn fritt eller egen tid? När hon är hos farmor eller mormor? Jo men då ska det städas eller något annat.. Jag älskar min dotter mer än allt och min sambo men för att jag ska orka med allt så måste jag få komma bort lite. Min sambo brukar få erbjudande att åka på spa kryssning eller vanlig kryssning och han frågar mig om han ska ta med sig min mamma för hon skulle behöva vila lite.. För att han inte kan tänka sig att lämna bort våran 14 månaders dotter till hans mamma när vi Inte är hemma. Och så är jag gravid och är beräknad 20 januari så det kanske inte är så kul att åka på spa kryssning med mig... Eller vanlig kryssning.. Dottern har sovit hos sin farmor i två dagar utan problem..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-18 09:41
Brukar det vara så Härnösand unga föräldrar som är tillsammans med lite äldre män? Eller bara är en ung förälder?