• äppelmust

Var finns ENFÄRGADE strumpbyxor i glada färger?

Är på jakt efter enfärgade/omönstrade strumpbyxor i starka, glada färger (framförallt gul, orange och grön). 
    Skulle de även ha halkpluttar under fötterna vore det ett extra plus! Kan inte hitta detta någonstans! Hjälp mig, är ni snälla. Jag är ute efter storlek 74-80, kanske t.o.m 86.
    Finns det någon som vet vart jag kan hitta det jag söker?

• Svar på tråden Var finns ENFÄRGADE strumpbyxor i glada färger?
  • Klycka

Jag letar också och har hitills bara hittat begagnat. Va väl "mode" för en tre-fyra år sedan skulle jag gissa, för det är märken som kappahl, h&m osv men hittar INGENTING där idag. hänger kvar här och kollar om nån annan vet.

• hernameispekka
    äppelmust skrev 2012-10-18 15:55:28 följande:
    Tack, jättefina :)

Finns det nån som har sett Orangea eller knallgula någonstans så får ni gärna tipsa!   
    Ne, fick leta massa för att ens hitta dessa... Men om jag kommer på fler ställen att leta ska jag kolla
  • äppelmust

Alltså, den första länken där, strumpbyxorna med halkpluttar på knäna var ju genialiska - hur snabb kommer hon inte bli i dem :) ? Ska beställa ett par i varje färg på en gång! 

• hernameispekka
    äppelmust skrev 2012-10-18 16:02:10 följande:
    Alltså, den första länken där, strumpbyxorna med halkpluttar på knäna var ju genialiska - hur snabb kommer hon inte bli i dem :) ? Ska beställa ett par i varje färg på en gång! 
    Haha, gött!
  • slma

Jag har just köpt senapsgula på Lindex, även knalligt rosa och lila, det fanns även i orange. 

• äppelmust
    slma skrev 2012-10-18 19:18:59 följande:
    Jag har just köpt senapsgula på Lindex, även knalligt rosa och lila, det fanns även i orange. 
    Åh, perfekt! Orange är jag så sugen på :)
  • Antilopen

Har nyligen köpt senapsgula, röda, cerise och lila på Lindex :) tyvärr utan halkpluttar, men jag drar på ett par strumpor med halkpluttar så är det problemet löst!

Svar på tråden Var finns ENFÄRGADE strumpbyxor i glada färger?