• linnéa001

Vad har du för intresse? Hjälp mig med idéer

Jag är en uttråkad tjej. Saknar speciella intressen och vet inte riktigt vad jag ska roa mig med på fritiden. Har svårt att komma på idéer och vet egentligen inte vad jag vill. Någon träningsform, något pyssel eller vad som helst.

Ge mig lite inspiration genom att berätta vad DU gör eller kom med förslag.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Vad har du för intresse? Hjälp mig med idéer
  • Glädje58

Gruppträning är kul tycker jag. Skön musik och härligt för kroppen att röra på sig.

Vill du kunna utföra det själv eller har du önskemål om att göra det tillammans med vänner? 

• linnéa001

Jag går på gruppträning några dagar varje vecka, men det är ju bara någon timme. Sedan återstår ju resten av kvällen. Jag gör gärna saker själv. Glädje vet jag inte riktigt. Jag brukar tycka det känns skönt efter ett träningspass, om passet varit kul. Jag skulle gärna prova något nytt, men har liksom ingen fantasi. "Använd din kreativitet och fantasi" säger min kille, men de verkar vara obefintliga tyvärr. Jag ska fundera vidare.

• Winterfell

Jag älskar att vara ute. Har precis skaffat hund och älskar att vara ute med den och leka. Senare blir det träning med den. 
    Jag promenerar mycket, och springer!
    Tränar Nordic military training sen en tid tillbaka, otroligt roligt och stark känsla av gemenskap!
    Jag och sambon har börjat prata om att fjällvandra tillsammans, med och utan mina barn.
    Ska ta dykcertifikat till sommaren. 
    På vintern åker jag skridskor och skidor med barnen, eller bygger snökojor.

Mer stillsamma intressen som jag har är att läsa. Jag och killen är båda intresserade av böcker och tycker om att ligga och mysa och läsa varsin bok och diskutera.
    Jag gillar att pyssla med blommor, plantera och underhålla växter. 
    Periodvis så broderar jag, ett intresse jag har sen barnsben.  

• Floria

Alldeles för många intressen! Jag syr mycket, både kläder och annat, stickar, virkar och så älskar jag att läsa. Jag  tränar också pilates, en tuff variant, som jag önskar att jag hann med oftare. Vill gärna komma igång och springa också, men har inte tid just nu. 
    Gillar också att laga mat, baka och pyssla med annat än garn & tyg. 

• elyse

Jag brevväxlar (för hand) och har ett 20-tal brevvänner över hela världen. 

• SVejsan

Geocaching,
     vilket innefattar  motion, spänning, hjärngympa/pyssel (och lite teknik) ,ger  allmänbildning dessutom, och du besöker platser som du aldrig vetat om samt lär dig ofta om din lokalhistoria. 
    Gratis (om du har en hyggligt modern smartphone med gps) - kan kosta om du blir riktigt biten (transportet och "bättre prylar")
    www.geocaching.com
    www.geocaching.se
    Funkar oavsett ålder, kön och är geografiskt spritt...

• Great Bengt

Sätt på lite bra musik och skriv dikter, skriv noveller eller pyssla med lerskapelser.

Svar på tråden Vad har du för intresse? Hjälp mig med idéer