• Lolee

Tips på "finare" myskläder sökes! :)

Hej! Jag skulle vilja köpa snygga myskläder/pyjamas att ha hemma, men vet inte var jag ska börja söka? Har kollat på Twilfits hemsida, där har de fina grejer, men finns det någon annan liknande affär här i Sverige? Jag är less på samma gamla h&m grejer, så lite dyrare får det vara, bara inte svindyrt. Tacksam för tips! :)

• Svar på tråden Tips på "finare" myskläder sökes! :)
  • SuzR

Me and i har sköna och snygga myskläder speciellt deras yoga pants men vet inte om dom har kvar dom längre men jag bor i dom!

• Mitarashi

Meandi som föregående talare förespråkade bor jag också i. Köpte höstens yogapants i velour med en liten fjäril broderad baktill, de är underbara! Även t-shirten med fjäril och munkjackan i velour. Älskar dom!
    Har även yogapant i swettis tyg från förra våren och de är också guddomliga!

• Delphin80

En fråga var köper ni era mysset? behöver förnya garderoben skulle vilja ha en snygg och mysig set att gå runt hemma i?

• Lolee

Har kollat lite på Nelly.com men jag blir alltid såförvirrad när utbudet är för stort.. :/ Det är så mycket som är sådär och en bråkdel som är snyggt (tycker jag). Ska dock kolla in me & i! :)

• Lolee

Har nu kollat på Victoria secrets hemsida, där hade de väldigt bra utbud - kan rekomendera! :)

• Elsssi
    Lolee skrev 2012-10-19 15:00:02 följande:
    Har nu kollat på Victoria secrets hemsida, där hade de väldigt bra utbud - kan rekomendera! :)
    Men då köper man från utlandet? Det tar tid och kostar mycket? Eller?
  • Lolee
    Elsssi skrev 2012-10-19 15:26:23 följande:
    Men då köper man från utlandet? Det tar tid och kostar mycket? Eller?

Jo, det är sant - jag skulle själv helst köpa från Sverige. Men kan ju finnas andra som är intresserade tänkte jag. :)
  • elyse

Ebay, alla gånger! Där finns både dyrt och superbilligt, nytt och begagnat och produkter från HELA världen!

• Stella Polaris

Mina hemmamyskläder består av mjuka strumpbyxor eller leggings med tjocksockor. Till det har jag oftast Odd Mollys mjukisklänningar i velour. Och så kanske en kofta.

• Lolee
    Stella Polaris skrev 2012-10-22 18:41:20 följande:
    Mina hemmamyskläder består av mjuka strumpbyxor eller leggings med tjocksockor. Till det har jag oftast Odd Mollys mjukisklänningar i velour. Och så kanske en kofta.

Jag gillar också strumpbyxor och leggings, men är lite allergisk mot nylon och de kan klia efter att jag suttit ned ett tag.. Sen kan jag sällan glömma hur otroligt sköna de där gamla vanliga mysbyxorna är, och så åker de på igen! :/ Leggings har jag bara ett par (tyvärr ganska obekvämt par också), så det är nog dags att köpa ett par bara att ha hemma med, som sagt, en oversized top eller tunika. :)
  • JazzKermit

Vet inte vad du gillar men jag köpte byxor och omlottkofta med volang i velour på Ellos, perfekt att toffla runt i på kvällarna!

• Isbit
    Moiiee skrev 2014-02-12 12:21:06 följande:
    MoaHelena har superfina myskläder i bra prisklass! Kolla på www.moahelena.se Skrattande
    fanns ju bara underkläder. och inte mkt heller
Svar på tråden Tips på "finare" myskläder sökes! :)