• lille Birger

Hur reagerar du om du hittar nakna kvinnor i ditt hem när du kommer hem från..

Hur reagerar du om du hittar nakna kvinnor i ditt hem när du kommer hem från jobbet, skolan, eller liknande?

Det är alltså din kille som släppt in de nakna kvinnorna i ert hem.

• Svar på tråden Hur reagerar du om du hittar nakna kvinnor i ditt hem när du kommer hem från..
  • lostinspace

Har ingen kille, men det skulle väl vara väldigt trevligt om det fanns nakna tjejer i mitt hem när jag kom hem

• lille Birger
    viseversa skrev 2012-10-19 16:33:08 följande:
    Hur tror du dom flesta skulle reagera ts?
    Jag tror att det till stor del beror på hur öppet ens förhållande är. Och vad det är för typ av kille man har. Är det en krokitecknare så kanske det är mer ok.
  • viseversa

Ja min kille är inte kroki målare och vi har inte ett fritt förhållande. Så jag hade nog inte blivit så glad nej. :)

• Flurpa

Bara tanken får mig att asgarva... Hahaha! Men jag hade nog undrat varför de varit flera och nakna...sen beror det ju på om de legat i sängen eller bara satt/stod utplacerade i hemmets alla vrår. Det senare får mig att asgarva...

• Apopan

Tänkte i samma banor som Flurpa först :P
    Beror på vilka de är och vad de gör samtidigt som de är nakna. Är kanske lite förfriskade arbetskamrater till sambon i övre medelåldern som badar bastu eller badtunna exempelvis, vilket skulle kännas mer än ok.

• Ida 112

Om det är en annorlunda nischad städfirma som min man anlitat så är det mer än ok, så länge de inte sitter nakna i möblerna .

• Lingonkex

Men alltså vart skulle dessa nakna kvinnor komma ifrån? Cirkulerar de runt utanför dörren som någon form av nudistgrupp och bara väntar på att få bli insläppta till värmen? Och om så är fallet, så är det väl rätt omtänksamt att släppa in dem?

Jag är inte rasist, jag hatar alla människor lika mycket.
  • PumpkinQueen

Jag tycker min man är väldigt respektfull som inte bara utgår ifrån att de ska få låna mina kläder. Man frågar först.

Svar på tråden Hur reagerar du om du hittar nakna kvinnor i ditt hem när du kommer hem från..