• Anonym (np)

Ha sex bredvid ett annat par?

Är det någon som haft sex bredvid ett annat par som har sex? Jag och min sambo har en gång haft sex inför ett annat par som lekte med varandra och det var otroligt upphetsande och jag skulle vilja prova det igen fast mer seriöst, att vi har sex bredvid varandra, denna gång var en sån där "fyllegrej" med bekanta på en fest. Att ha en fyrkant känner jag mig inte mogen för, tror svartsjuka skulle kunna inflika då, fastän tanken upphetsar mig men det får förbli fantasi ett tag till.

Ni som haft sex bredvid varandra, hur hände det? Slumpmässigt? Planerat? Med vänner eller okända? Hur kommer man i kontakt med likasinnade?

• Svar på tråden Ha sex bredvid ett annat par?
  • Anonym (sextokig!)

Vi har haft det med ett annat par vi känner. Vi hade självklart planerat det i förväg. Ni borde testa det är så jävla upphetsande!

• Anonym (np)
    Anonym (sextokig!) skrev 2012-10-19 15:23:54 följande:
    Vi har haft det med ett annat par vi känner. Vi hade självklart planerat det i förväg. Ni borde testa det är så jävla upphetsande!
    Ja jag är så enormt nyfiken. Får hoppas det kan strömma in svar här med tips om var man kan finna likasinnade. En bra sida på nätet tex där det inte kostar att ta emot privata meddelanden. Kollar ibland på kkontakt men det är inte så ofta det är annonser ute där vi bor. Man vill ju inte åka för långt för en träff.
  • kivirush

Vi hade sex i tv igår bredvid ett annat par. Det var meningen att vi skulle ha partnerbyte men de var inte våran smak. Fråga Olle var riktigt kul att vara med i dock.

• Anonym

titta du på "fråga Olle" igår kväll? 

• Anonym (np)
    kivirush skrev 2012-10-19 16:05:25 följande:
    Vi hade sex i tv igår bredvid ett annat par. Det var meningen att vi skulle ha partnerbyte men de var inte våran smak. Fråga Olle var riktigt kul att vara med i dock.
    Jag såg det avsnittet igår! Och det är på grund av er som jag idag tog steget att skriva här. Jag har varit nyfiken på detta tidigare men efter gårdagens avsnitt så blev jag ännu mer nyfiken.
  • Anonym (np)
    Anonym skrev 2012-10-19 16:09:28 följande:
    titta du på "fråga Olle" igår kväll? 
    Japp det gjorde jag. :) Hett var det!
  • kivirush
    Anonym (np) skrev 2012-10-19 16:14:12 följande:
    Japp det gjorde jag. :) Hett var det!

Tackar tackar ^ ^
  • kivirush

Vi har haft sex med andra par ett par gånger. Att ha sex bredvid blir tråkigt i längden. Men jag brukar mest fokusera på den andra tjejen. Så jag föredrar att ha trekant eller fyrkant med extra tjejer och min kille.

• Anonym
    kivirush skrev 2012-10-19 16:21:14 följande:
    Vi har haft sex med andra par ett par gånger. Att ha sex bredvid blir tråkigt i längden. Men jag brukar mest fokusera på den andra tjejen. Så jag föredrar att ha trekant eller fyrkant med extra tjejer och min kille.
    jag tyckte att du sa helt annat på programmet igår, fick inte höra att något var tråkigt eller inte din/eran stil. utan mer att det andra paret var nervösa och inte ville just den gången... hmmm...
  • Kalleumea

Såg avsnittet med sambon, riktigt kul med likasinnade än har vi bara blandat in killar men söker med ljus o lykta efter par men verkar va svårt o hitta här i norr :(

Svar på tråden Ha sex bredvid ett annat par?