Hans dotter gör mej vansinnig!!
Jag och min kille har träffats i några månader.
Han har en 4 årig flicka som bor vecka vecka hos honom.
Till en början funkade allt jätte bra mellan mej och henne, lekte, gick till parken tillsammans, lagade mat, bakade, levde valigt vardagsliv osv. Hon lyssnade på mej om jag sa till henne, ibland t.o.m. bättre än på pappan.
Nu har allt plötsligt vänt!
Hon kom fram till mej en kväll och undrade om jag kunde vara hennes storasyster. Nej svarade jag och förklarade att jag inte kan vara det för vi har inte samma mamma och pappa och dessutom är jag pappas flickvän.
Som vanligt när hon får ett nej, brakar tredje världskriget ut! Försökte rätta till henne och lugna ner henne precis som vanligt när hon skriker och gråter. Inget funkade!
Sen dess har hon tydligen beslutat sej för att inte tycka om mej längre. Maten jag lagar, kläderna jag väljer, saker jag säger, ALLT e dåligt! Inte skulle jag få komma hem till hennes pappa längre heller. Nej då jag kommer in ska man försöka knuffa ut mej, går jag ut och röker ska man låsa ut mej, mina kläder ska man riva ut i en hög på golvet.
Nu har jag lyssnat på de här de senaste 2 gångerna hon varit här. Blir galen!
Tips och råd, tack! Och nej, jag är inte och kommer aldrig att bli hennes mamma. Däremot vill jag komma tillbaka dit vad det var förut, att hos pappa är det pappa och jag som bestämmer. Nu låter jag pappa bestämma allt. T.o.m. hans "dåliga" beslut blir mitt fel...