Sambo tittar på onanerande tjejer i webcam & chattar med dem... När jag inte är hemma såklart.
Ok, har tidigare startat en tråd om att jag märkt att min sambo tittar mycket på porr nu. Jag är gravid, strax över halva tiden och allt är ju inte precis som innan även om vi ändå har det ganska bra sexuellt ändå. I vanliga fall har vi ett väldigt bra & spännande sexliv och anledningen till att jag startade den tråden var inte att jag ville höra att det var ok att förbjuda ngt, vilket jag självklart inte gjort. Utan för att få hjälp med mina egna känslor kring det, dvs. varför det ger mitt självförtroende & även förtroende för honom en törn. Har inte pratat med min sambo om att jag vet detta. Jag är 24 år och min sambo är 27. Jag har egna känslomässiga problem med att han liksom sitter och runkar till andra tjejer och tänder på dem så fort att jag inte är hemma. Har av alla svar jag fått förstått att man är en patetisk och urusel människa om man har problem med att ens partner runkar till andra tjejer. Herregud han måste ju få utlopp liksom! Men till nästa sak, nu har jag upptäckt att han även gått in på någon livesida, där tjejer runt om i världen sitter och pullar, viker ut sig eller typ onanerar med en Dildo framför kameran... live somsagt och för att se detta måste man även vara medlem på sidan och det går ut på att man chattar med tjejerna under tiden. Tjejerna sitter hemma framför webkameran och onanerar och kåtar upp killar som chattar med dem och runkar och skriver till dem under tiden. Är detta också okej?? Eller vart går gränsen? Vart går gränsen till "otrohet".... Bör jag inte ha några som helst problem med detta heller?