• SmileAndLaugh

Är du en tråddödare?

Här med så tar jag på mig ansvaret för att trådar dör ut. Jag tar på mig allt ansvar för allas från frånvaro i trådar jag skrivit i inklusive mina egna. Såfort jag skickat iväg mitt inlägg innehållande en text så dör tråden med omedelbar verkan eller inom en snar framtid då vissa eventuellt har missat att jag skrivit. Dom trådarna som överlever gör det gör att dom förtränger sanningen om min existens och "lever" under förnekelse. Är det några fler som delar detta ansvar ?

• Svar på tråden Är du en tråddödare?
  • SmileAndLaugh

Jäkla telefon. Från frånvarande ska självklart vara endast frånvarande och gör det gör ska vara gör det för

• SmileAndLaugh

Dagens bedrift är död åt 2 trådar redan innan dom kom igång och 2 som överlevt och är väldigt aktiva. Får se vad jag lyckas med till kvällen !

• Fiamedbarn

Vad tog den stora tråddödartråden vägen? Inte så konstigt om det förtvinat kanske, med så många tråddödare samlade  

Jag har haft tråkigt idag och skrivit på massor av trådar. Ibland hinner jag inte med eftersom de skrivs så mkt (bla på de trådar jag varit inne på) men idag när jag verkligen har tid och lust att diskutera och orera så slutar trådarna när jag skrivit! Eller dom liksom avstannar. Trist!

Så jag tänkte att jag får gå dit jag hör hemma - till tråddödarnas tillhåll  

• SmileAndLaugh
    Fiamedbarn skrev 2013-04-07 18:31:35 följande:
    Vad tog den stora tråddödartråden vägen? Inte så konstigt om det förtvinat kanske, med så många tråddödare samlade  

Jag har haft tråkigt idag och skrivit på massor av trådar. Ibland hinner jag inte med eftersom de skrivs så mkt (bla på de trådar jag varit inne på) men idag när jag verkligen har tid och lust att diskutera och orera så slutar trådarna när jag skrivit! Eller dom liksom avstannar. Trist!

Så jag tänkte att jag får gå dit jag hör hemma - till tråddödarnas tillhåll  
    Jag håller mig i bakgrunden och låter alla andra sköta jobbet ett tag Ibland så måste man vara lite snäll också :)
    Jag vet !!! Förstår fullt ut, när man väl känner sig varm om fingrarna, äntligen engagerar sig lite och vill diskutera så flyr folk fältet så fort man har klickat på "posta inlägget".
    Märkligt...men jag börjar se ett mönster. Tråddödare kommer tydligen inte med något konstruktivt som ligger på en positiv eller negativ nivå utan vi skriver alldeles för "lagom" inlägg vilket oftast leder till döden istället för trådarna.
    Sen kommer någon enstaka som har en lite mer selektiv syn och missar våra inlägg och som ibland kan få fart på en död tråden igen men dom är lite mera sällsynta

Svar på tråden Är du en tråddödare?