• Krila

Mysig "billig" restaungrang runt hötorget (Stockholm)?

Barnfria ikväll och tänkte passa på med lite biobesök och middag. 

I stort sett alltid när vi går på bio blir det max, donken eller burger king innan. Hur skittråkigt som helst!

Så jag undrar om nån har nått bra tips på nått trevligt ställe som inte kostar multum och där man får maten relativt snabbt? 

Min bättre hälft gillar dessvärre inte kina, thai osv.  

• Svar på tråden Mysig "billig" restaungrang runt hötorget (Stockholm)?
  • Vendelsö

Bolero mitt emot Åhléns är bra tycker jag, men det beror förstås på vad man gillar.

• Celest

En bra mix är ju hötorgshallen. Finns allt från thai, grekiskt, svenskt, indiskt, amerikanskt, libanesiskt osv...

Bra priser, under 100 lappen för det mesta!

• Celest

Kungshallarna kanske det heter, men ligger på Hötorget - på kungsgatansidan.

• Dominant
    Celest skrev 2012-10-21 17:55:05 följande:
    Kungshallarna kanske det heter, men ligger på Hötorget - på kungsgatansidan.
    Mysigt är det dock inte, om något så är det just motsatsen till mysigt och än mer hektiskt än exempelvis McDonalds.
  • Dominant

Jag skulle snarare rekommendera El Amir på Gamla Brogatan. Mysigt, bra mat och deras teatermeny är riktigt prisvärd.

• Celest

En söndag kväll är det inte så mycket folk alls. Och det efterfrågades ett billigt alternativ där man får maten snabbt. Sitter man desdutom på övervåningen är det som vilken restaurang som helst, avskiljt och trevligt.

Det är inte lunchrusning vi talar om!

• Krila

Tack för era svar! Åkte dessvärre innan jag såg att någon svarat=P

Men då har man lite tips till nästa gång=)

Nej det var väldigt lite folk igår kväll. Så kungshallarna hade säkert funkat=) 

Svar på tråden Mysig "billig" restaungrang runt hötorget (Stockholm)?