• Bästamorsan

    Bra Streamingtjänst ??

    Vad rekommenderas för barnfilm, film och sport? Betaltjänst med obegränsad tillgång, stort utbud och mycket av ovanstående till ett rimligt pris/månad?

  • Svar på tråden Bra Streamingtjänst ??
  • werner

    Vi testar just nu netflix här hemma. Hyfsat utbud, men ingen sport tror jag... ( är totalt ointresserad). Viaplay här väl nåt tv+film+sport paket man kan välja...

  • Bästamorsan

    Hmm...utbudet för barn verkar ju superdåligt!! Vill ha det främst för barnen som vuxit/växer ifrån barnkanalen och slippa krångel med/inköp av dvd-filmer... Tips hur göra??

  • Fredrik Abraham
    werner skrev 2012-10-21 19:23:39 följande:

    Vi testar just nu netflix här hemma. Hyfsat utbud, men ingen sport tror jag... ( är totalt ointresserad). Viaplay här väl nåt tv+film+sport paket man kan välja...


    Letade som en dåre efter en streamingtjänst med hela utbudet, och kom väl fram till att det är antingen C More eller Viaplay som gäller beroende på vad man vill följa för sport. C Mores sportpaket tilltalade kanske mig mest för att de har Champions League. Discovery+ har också sportpaket, men de varken filmer eller serier. Endast TV-program. Smaken är som baken...
  • callmepreggoornot
    Fredrik Abraham skrev 2023-02-05 11:28:00 följande:
    Letade som en dåre efter en streamingtjänst med hela utbudet, och kom väl fram till att det är antingen C More eller Viaplay som gäller beroende på vad man vill följa för sport. C Mores sportpaket tilltalade kanske mig mest för att de har Champions League. Discovery+ har också sportpaket, men de varken filmer eller serier. Endast TV-program. Smaken är som baken...
    Utbudet har nog förändrats och även vad TS testat på 10 år :P
Svar på tråden Bra Streamingtjänst ??