Ena dagen vill han ha mig, nästa dag inte
Såhär har det varit nu i ett halvår, vi umgås mycket och i början var vi mest vänner med förmåner. Dock har det blivit mer och mer seriöst med tiden, umgås mycket och känslorna har växt fram. Men jag vet inte om jag orkar så mycket mer, han kan i ena stunden vara otroligt kärleksfull och uttryckligen prata om hur starkt han känner för mig och vill satsa på en framtid ihop. Sedan vänder det och han blir distanserad, barnslig och helt annorlunda. Då tar han tillbaks allt han har sagt och vill bete sig och vara singel, då släpper jag taget och distanserar mig och såhär håller det på i all evighet. Han älskar att göra mig svartsjuk, är inte det egentligen men han har fått mig att bli enormt osäker och bitchig. Jag har blivit en person som jag inte ville bli, var rolig och självsäker och har aldrig haft problem med att få bra killar. Man kan tro att vi har det riktigt dåligt men så är inte fallet, han är en av mina bästa vänner så förstår inte varför han ska mindfucka mig. Det här kommer inte hålla i längden men hur släpper man taget om någon man är riktigt kär i? Förlåt för virrig text, skriver från mobil.