• Anonym (PiH)

Par i Hjärter

Är det något par som har erfarenhet av Par i Hjärter.
    Vi funderar på att åka dit någon gång i november och det vi funderar över är hur det är på den klubben jämfört med andra lite mindre klubbar. VI har testat Adam och Eva i Norrköping och det var trevligt men lite för lite med folk för att man skall känna sig helt bekväm.

• Svar på tråden Par i Hjärter
  • Anonym (PiH2)
    Anonym (PiH) skrev 2012-10-22 09:30:07 följande:
    Är det något par som har erfarenhet av Par i Hjärter.
    Vi funderar på att åka dit någon gång i november och det vi funderar över är hur det är på den klubben jämfört med andra lite mindre klubbar. VI har testat Adam och Eva i Norrköping och det var trevligt men lite för lite med folk för att man skall känna sig helt bekväm.
    Hej!
    Vi har varit där, dock så är det den enda klubben vi varit på och det var ett tag sedan vi var där så om vi kan ge en rättvis bild vet jag inte.
    Det är iaf en trevlig klubb, folk är som i allmänhet. Ryktet säger att det har blivit riktigt trevligt där efter att det skedde en ombyggnation. Sen är det upp till var och en att bedömma vad som anses som trevligt.

Men det vi ser som en stor fördel är att det finns mycket folk där och man kan med lite intresse bygga upp ett trevligt litet nät.  Det finns en tendens till att folk är lite blyga och det kan kännas svårt att få kontakt med varann där, men det är faktiskt inte värre än att bara kila fram till någon och börja prata, då brukar det ge sig.

Annars kan jag bara rekommendera att ni tar kontakt med eldsjälarna där via deras mail: info@parihjarter.com är det om jag inte har helt fel för mig.

Lycka till och testa, ni kan inte förlora mer än lite tid på det. 
  • Anonym (PiH)

Blir till att boka hotell och ta en weekend i Stockholm med ett besök på PiH. Är inte klubben bra har man åtminstone en hotellfrukost att se fram emot. *LER*

• Anonym (k&t)

Vi var där 10 nov. Trevlig stämning,bra skött ,fick en bra introduktion/rundvisning,ordentliga bestämmelser och ordningsregler  som tycks följas. Återkommer gärna!

Svar på tråden Par i Hjärter