Hej! Jag är en man på 35 år som har studerat en del läkemedelskunskap. Jag har fått reda på genom en mängd av olika källor och fått det bekräftat av min gamla NO lärare som jag är än idag mycket bra vän med, att genom att masturbera för hårt, kan det bildas små sår på ollonet, som kan orsaka lager av sårskorpor bildas på ollonet som håller då sig fast vid förhuden om man inte drar bak förhuden ungefär en gång om dagen då såret läker. Om man inte gör det, så kan skorpan sitta kvar i förhuden under en längre tid, och har i vissa fall visat sig kunna bilda hudliknande lager på sig självt. Vid detta är en en operation absolut inte nödvändig, och man kan genom en del jobb och tid dra isönder det lagret av hud som har bildats. Detta är den anledning jag finner mest sannolik för dig, pågrund av att det endast omsluter ett område. Om detta ej stämmer med dig, så kan det vara så att under den tiden då din penis växte och blev könsmogen, kan det ha växt ett lager av skinn emellan förhuden och ollonet, pågrund av att du inte har dragit bak förhuden tillräckligt under denna tid, så kroppen bildar detta lager av skin automatiskt. Eftersom din förhud endast är fast vid en del av ollonet, så kan det vara så att under din senare del av puberteten har börjat masturbera, och kanske av den anledningen lyckats förlora en del av detta skinnet. Omdetta är fallet, med din ålder så skulle jag absolut rekommendera att du träffar en läkare. Annars, ta det lungt, utforska och dra på det. Kanske avstå från sex under tiden som du fixar detta, på grund av ömhet, men det är helt till dig att bestämma. Rensa dagligen och kolla efter infektioner. Du behöver inte oroa dig för att urin kan orsaka en infektion, utan koncentrera på att låta alla sår som eventuellt kan bildas om du tar i för hårt får mycket luft dagligen, och att om du har minsta tvekan till infektion så MÅSTE du åka till en läkare. Det är välldigt viktigt att du mina att jag och andra med utbildningar är mycket profesionella när det kommer till att hantera sådana här saker.