• Anonym (Ont)

Hur vet man om den är bruten?

Fick ett hårt slag mot näsan igår, fick otroligt nog inte näsblod vilket jag brukar få lätt annars.
    Det gjorde jätteont hela kvällen och när jag vaknade i morse var jag täppt och näsan gör ont, spänner och pulserar, känns ibland som jag håller på att få näsblod (känns som att det rinner, men det gör det inte).
    Gör ont att prata, allt som gör att den/huden rör sig gör jätteont..
    Kan inte åka in, har ingen bil och barnen är sjuka, finns ingen som kan vara barnvakt  

• Svar på tråden Hur vet man om den är bruten?
  • Anonym

Var det alltså nån som slog dig? Ring polisen så får du hjälp att ta dig till sjukan...

• Anonym (Ont)
    Anonym skrev 2012-10-22 14:13:58 följande:
    Var det alltså nån som slog dig? Ring polisen så får du hjälp att ta dig till sjukan...
    Det var ett barn som nockade mig, kan knappast anmäla min treåring  
    Hon skulle sätta sig i famnen och råkade slå bakåt med huvudet. 
  • Anonym
    Anonym (Ont) skrev 2012-10-22 14:15:27 följande:
    Det var ett barn som nockade mig, kan knappast anmäla min treåring  
    Hon skulle sätta sig i famnen och råkade slå bakåt med huvudet. 
    Okej! Är du ensamstående?
  • Anonym (Aj)

Det låter som att det är bruten.. Vill du inte att näsan ska läka ihop fel så bör du se till att skaffa barnvakt och åka in!

• Anonym

Finns det ingen alls som kan ta barnen ett tag? Nån kompis eller granne?

• Anonym (Ont)

Nej jag är inte ensamstående, men han kommer inte hem förens sent.

Den ser inte svullen ut och har ingen konstig färg eller form, tror svullnaden bara är på insidan. Det gör mer ont att "rynka" på näsan än vad det gör att ta på den. 

• Anonym
    Anonym (Ont) skrev 2012-10-22 14:38:59 följande:
    Nej jag är inte ensamstående, men han kommer inte hem förens sent.

Den ser inte svullen ut och har ingen konstig färg eller form, tror svullnaden bara är på insidan. Det gör mer ont att "rynka" på näsan än vad det gör att ta på den. 
    Men du kan väl ringa på honom så han kommer hem?
  • Anonym (Ont)
    Anonym skrev 2012-10-22 14:54:18 följande:
    Men du kan väl ringa på honom så han kommer hem?
    Nej han kan inte komma loss, egentligen inte i morgon heller, men då får jag väl tvinga honom att vara hemma om det behövs..
  • Anonym (Ont)

Jag tror inte att den är bruten, det gör ännu ont men inte lika som igår och jag är inte lika täppt idag.

Svar på tråden Hur vet man om den är bruten?