• MagdaA

attract motionsband

Någon som har ett motionsband av märket Attract? Vad har ni att säga? Bra el Dåligt?

Kampanj nu på intersport, 3000 kr, är dom värda det?

Ebba, Alexander, Matteus. Älskade barn!
  • Svar på tråden attract motionsband
  • Emmut

Gå ut och gå utomhus, det är gratis ;)

OnT: Jag känner en som har en sån, och kvalitén känns sådär om jag ska vara ärlig.

Sen vet jag inte om det var just deras som var fel (eller om den var felaktigt monterad) men bandet gick ojämnt och liksom "hackade" till med jämna mellanrum (svårt att förklara...)

• MagdaA
    Emmut skrev 2012-10-22 17:29:54 följande:
    Gå ut och gå utomhus, det är gratis ;)

OnT: Jag känner en som har en sån, och kvalitén känns sådär om jag ska vara ärlig.

Sen vet jag inte om det var just deras som var fel (eller om den var felaktigt monterad) men bandet gick ojämnt och liksom "hackade" till med jämna mellanrum (svårt att förklara...)
    Det var inte de jag ville veta. Nog vet jag att det är gratis att gå ute, och det är det jag väljer i första hand, men det är inte alltid jag har möjlighet att gå ut, därför vill jag hitta ett alternativ.

Låter ju som nått fel om det hackar, jag skulle ha reklamerat i så fall.
  • JJ

Vi köpte sånt när det var någon kampanj (gåband, inte löpband) och funkar super MEN sonen vaknar av den så var inte till så jättestor nytta :p

Bor litet och var alltså meningen att användas efter han somnat typ framför TV:n. Men ja...

• MagdaA
    JJ skrev 2012-10-22 17:47:20 följande:
    Vi köpte sånt när det var någon kampanj (gåband, inte löpband) och funkar super MEN sonen vaknar av den så var inte till så jättestor nytta :p
    Bor litet och var alltså meningen att användas efter han somnat typ framför TV:n. Men ja...
    Lät de mycke?
  • JJ

Antagligen inte mer än vad träningsmaskiner normalt gör, men tillräckligt för att väcka sonen i rummet bredvid. Men testgå i affären så hör du hur mkt den låter, sen får du väl tänka att det låter lite er i en mindre lgh än vad det gör i affären (jag missade den biten :p)

• MagdaA

ingen fler med erfarenheter av attract?

• romlen

Jag har ett attract och är supernöjd! Springer på det ca 3 ggr per v.
    Dottern vaknar inte av det men åandrasidan skulle hon nog sova om en bomb trillade ner också

• MagdaA
    romlen skrev 2012-10-24 03:49:52 följande:
    Jag har ett attract och är supernöjd! Springer på det ca 3 ggr per v.
    Dottern vaknar inte av det men åandrasidan skulle hon nog sova om en bomb trillade ner också
    Det funkar bra att springa på alltså? FÅr jag fråga hur mycket du väger? Pratade med en kille på intersport, han rekomenderade det inte direkt för att springa på, men promenad verkade mer ok.

• romlen

Ja, för mig funkar det superbra att springa på. Maxhastigheten är dock bara 12 km/h så jättesnabba intervaller går ej att springa.
    Jag väger ca 60 kg

• MagdaA

Blir till å kika på ett i morgon, blev pengar över efter att räkningarna var betalda, dessutom kampanj på intersport just nu :)

Svar på tråden attract motionsband