Har någon testat L-Argiplex för män eller kvinnor?
Skriv gärna hur och om det funka bra eller dåligt för er är ni snälla :)
Skriv gärna hur och om det funka bra eller dåligt för er är ni snälla :)
Jag har provat och det gjorde att mina slemhinnor kändes mindre sköra. Men jag vet inte om jag tycker att resultatet är värt det priset. Det blir ju några hundra i månaden. :-/
Vad ger det för effekt då?
Ja!..
det finns inga kliniska studier som visar att l-arginin-tillförsel påverkar sexlivet.
det man vet är indirekt: man har en uppfattning om vad l-arginin har för fysiologiska följder när det avsöndras från t ex prostatan. men antagandet att tillförsel av l-arginin utifrån skulle få samma eller ens liknande effekt är mycket djärvt.
jag har själv provat l-argiplex men om det fanns en effekt så var den så svag att placebo är en rimlig förklaring.
L-argiplex innehåller däremot annat, bl a mineraler som påverkar körtelfunktioner, så slemhinnors skörhet kan nog påverkas av sånt.
om samlag är smärtsamt ibland eller alltid bör en kvinna söka en gynekolog. det kan handla om hormonobalans eller t o m en infektion eller uttorkning.
eller många andra saker.
egenmedicinering med hälsopreparat är i bästa fall ett ofarligt slöseri men kan ge skador eftersom man missar att söka adekvat vård.
Har testat och köpte både till mig och frugan. Vi märkte ingen effekt och kommer inte köpa fler burkar.
Ja och jag märkte ingen som helst skillnad