Ngon som har använt Pergotime??
Hej..
Jag har precis fått pergo , och ni som har använt, när ni blev gravida.. Hur lång tid tog det ? =)))
Hej..
Jag har precis fått pergo , och ni som har använt, när ni blev gravida.. Hur lång tid tog det ? =)))
Hej, jag åt pergotime, blev gravid efter tredje kuren :) i min famn har jag en liten prinsessa :)
Tack för svaret . Och grattis till sessan =)
Efter andra kuren, men jag hade bra ägglossning innan så jag vet inte om det var den eller bara om det var "dags" då..
Är i vecka 26 nu.
Lycka till! :)
Jag åt min första kur pergotime (+ primolut innan) nu i höst och blev gravid på första försöket. Det är fortfarande tidigt - v.9 - men vi håller alla tummar och tår för att det går bra.
Lycka till nu!
Tack för svaren!
Ja man får hoppas på det bästa...
Lycka till båda, håller tummarna för er !
Med min första åt jag Pergotime 5 gånger. På femte kuren tog jag även Bisolvon och blev gravid. Denna gången räckte det med en kur + Bisolvon så blev jag gravid. Vecka 10+2 idag.
Jag käkade pergo till och från i 5 år utan resultat. År senare träffade jag min man och på första kuren tog det sig, har nu en dotter på 11 månader och är gravid igen i vecka 13, även det tog sig på första kuren:)
Bisolvon? E inte de receptfri hostmedecin?
Ska prova de :)
Det har gått på första försöket 5 gånger (två missfall, två döttrar och en i magen)
Har pco och ingen egen ägglossning.
Hur stora ska äggen vara för att kunna släppa och bli befruktade ? De säger att de växer 2 mm varje dag, men under hur lång tid ? Någon som vet?
Mina ägg var 14 mm, femte dagen av pergotime... läkaren tyckte det var bra, men ser här att de felsta har upp till 24 mm