Perfekt realation, men inte kär? Vad gör man?
Jag borde vara den lyckligaste tjejen på jorden, har två underbara barn med en fantastisk sambo som älskar mig och som kunde göra allting för mig. VI är bästa vänner och han stöttar mig genom allt.VI har varit ett par nu i snart fem år och ja det har varit tufft att bli förälder tidigare än som var planerat (19år) men han har stöttat mig och jag honom.
Men trots att jag älskar honom mest av allt så känner jag mig inte kär i honom längre, vi har pratat om det här problemet i snart två års tid nu och gått till olika psykologer och rådgivare. Det är helt enkelt jag som tappat känslorna.
Nu vet jag inte vad jag ska göra längre, jag har försökt göra slut tidigare men han har lyckats övertala mig att stanna. Och som sagt har vi det så bra tillsammans, inge bråk ingen konstig stämmning så det är ganska bekvämt att stanna kvar när det bara att jag inte är kär längre.
Och nu på senare tid har jag börjat kolla in andra killar. Det tråkiga är att jag inte skäms över det heller.
Mitt hjärta vill en sak men min hjärna säger att jag måste få tillbaks känslorna för min sambo.
Vad ska jag göra!?