• EmWiSe

Farsdagspresent till blivande pappa!

Jag och min sambo väntar vårt första barn i Maj och eftersom det snart är Farsdags så tänkte jag det skulle vara roligt att ge honom en farsdagspresent.

Frågan är ju vad man ska ge? Finns ju hur mycket som helts att ge oss mammor som väntar barn, men inte lika mycket för pappor. Har kollat lite på t-shirtar och så men inte hittat någon som jag känner för.

Han gillar varken smycket eller att läsa, annars hade man kunnat köpt något på de områderna.
    Någon som har något bra förslag?

Tackar på förhand! 

• Svar på tråden Farsdagspresent till blivande pappa!
  • EmWiSe

Oj.. hehe.. Jo för att både mina sambo och jag är jätte glada för detta barn och räknar dagar tills han/hon kommer.
    Man kan tycka att man inte bli föräldrar förrän barnet väl föds men i mina ögon är vi redan föräldrar och förbereder oss allt vi kan inför att barnet kommer...

Plus att jag tycker det skulle vara en rolig och gullig grej att ge honom något litet som han kan använda under "väntans tider".   :)

• EmWiSe

Han älskar sin nyfunna sport - Golf...

Men det har ju inte så mycket med blivande pappa att göra...

Någon som läst "Du ska bli Pappa" boken? Kanske kan få honom att börja läsa ändå.... 

• EmWiSe

Åhhh visste inte att man kunde designa sina egna tröjor där. Det ska jag verkligen kolla närmare på! Tack!

• angie91

Absolut. tror leveransen tog ca 5 dagar eftersom de skickas från tyskland?? Tror ja de va. men lätt värt pengarna o helt klart supernöjd.

• angie91
    EmWiSe skrev 2012-10-23 15:57:42 följande:
    Hur var storleken? Och Kvaliten?
    klagar inte :P tyckte tjocktröjan ja gjorde va bra kvalite.. kanske lite små i storleken 

• MrsLondon

TS: så gjorde även jag på förra årets fars dag. Vår dotter var ännu inte född, så jag köpte en mugg där det stod "Världens bästa pappa".  Så föddes dottern, och mors dag kom.  Tänkte, att här blir det väl att bli firad... Hell no!  Varför? Jag är ju inte hans mamma...  Så fråga kanske först om du får bli firad på mors dag?

• Wench85

Min man fick ett kort "från bebisen" som föreställde en snigel (vilket vi kallade bebisen) mled något skrivet i om att antagligen kommer det vara mammas jobb att uppmärksamma fars dag närmaste 10 åren och ett "världens bästa pappa"-örngott.

Svar på tråden Farsdagspresent till blivande pappa!