Har förlorat alla vänner och har ingen som bryr sig om mig
Kanske är det här ett tyck synd om mig inlägg men då är det så. Jag har aldrig haft speciellt mycket vänner och har inga syskon eller andra släktingar som jag står nära. Men jag hade kanske tre vänner som jag hördes ofta med ända tills i våras nångång. Nu har den ena tjejen och jag klippt kontakten helt sen i somras när hon behandlade mig väldigt illa och utstuderat elakt. Den andra har jag glidit ifrån och vi som brukade träffas och höras minst tre gånger i veckan pratar inte mer än var tionde dag nu och ses kanske en gång i månaden på en fika. Den sista var en man som jag stått nära men han har också försvunnit mer eller mindre sen i somras. Vi har alltid haft en väldigt nära kontakt och hörts nästan varje dag i flera år men nu hörs vi högst en gång i veckan om ens det i telefon.
Kvar finns mina föräldrar som bara tittar in 45 minuter innan dom åker hem igen om dom råkar komma till min stad. Mamma vill hem direkt och verkar inte vilja umgås med mig. Det är aldrig några kusiner som hör av sig och jag har tröttnat på att höra av mig till dom. Inga gamla vänner eller bekanta hör heller av sig och jag har slutat vara den som tar kontakt från ingenstans längre för dom verkar inte vilja ha kontakt med mig eftersom att dom aldrig söker upp mig. Så jag är oerhört ensam och sitter mest framför datorn för här har jag låtsasvänner på olika forum och det är väl bättre än inga alls.