Kan man få hjärndimma/sirap i huvudet/glasbubblekänsla av psykiska problem?
Jag har fått stora problem med mina kognitiva förmågor och även fysiska symptom.
Har väl varit dålig til och från i flera år, typ 4 år..! Men nu är det värre än någonsin och jag är begränsad i vardagen extremt mycket.
Jag plugggar sedan ett par månader tillbaka och har trots symptom kunnat "skärpa" mig och koncentrera mig och har nästan alltid presterat bäst i klassen på alla kurser och tentor.
Men nu är det omöjligt.
Huvudet är som fyllt med sirap, jag känner mig som att jag bor i en glasbubbla och kan inte ens läsa i 20 minuter utan att vara helt slut i huvudet.
Jag har svårt att vara social med andra också på samma sätt som jag brukade vara..
Fysiska symptom som jag har är trötthet, känner mig muskelsvag, yrsel, problem med magen och värk i kroppen.. Och sen liksom pirrar det inombords i hela kroppen. Känns som att jag skakar men det syns inte utanpå men är väldigt obehagligt!
Läkaren hittar inget fel på mig så de säger att det är psykiskt. Men jag känner mig inte psykiskt dålig. Jag blir deprimerad av att må så här men det är inte en depression från början liksom..
Finns det någon som har erfarenhet av något liknande?