• Jodyanna

värdelös mamma...

Är gravid i vecka 22 och drömmer varje natt hur jag tappar mitt barn i golvet, glömmer bort att amma, lämnar barnet ensam och åker iväg flera dagar och sen kommer jag på att jag har ju en liten bebis hemma!!!
    Får panik över dessa drömmar, blir så nervös över att jag kanske blir en dålig mamma :(

Är detta normala drömmar??? 

• Svar på tråden värdelös mamma...
  • Binibü

Jag tror du oroar dig för mycket bara, försök tänka positivt. :)

• Tessan08

Hade också sånna drömmar, iallafall med första barnet, att han ramlade ut vagnen i rulltrappan o rullade ner. Massor med konstiga drömmar vilket är normalt ;)

• Jodyanna

skönt att veta att jag inte är ensam!!! Har fått sån ångest över drömmarna..

• Jajja87

Det är jättevanligt att drömma mera och otäcka drömmar som gravid, oavsett om det är första graviditeten eller 5e.

vet att det är jättejobbigt.

Man drömmer ofta att man tappar dem, glömmer bort dem "kommer på dem" som du skriver. och jag hade en vidrig dröm med mitt första eller om det var mitt andra barn (gravid tredje nu) drömde att jag hade 5 små 10 cms bebisar i magen som jag var tvungen att öppna upp magen och ta ut dem varje dag och tvätta av dem.... vidrigt ..:(   

• Jodyanna

åååh fy vilken otäck dröm!!!!
    Jaa, tur att det är normalt iallafall och att de är fler som har sånna knäppa drömmar... kanske är alla hormoner.. 

Svar på tråden värdelös mamma...