Har ni blivit tvingade till analt samlag?
Detta är något jag inte vågat prata om tidigare med någon.
Då jag var i tonåren så lärde jag och mina kompisar känna en äldre kille som var "bussig" och försåg oss med sprit. Men allt eftersom tiden gick så ville han ha mer och mer av oss. Det började med kyssar och sedan blev det mera. En gång då jag var ensam hos honom så krävde han att få ha sex med mig. Jag ville inte och försökte gå hem. Då blev han hotfull och hotade med att avslöja än det ena och än det andra om mig för mina vänner och mina föräldrar.
Det slutade med att han mer eller mindre tvingade mig till samlag. Det värsta av allt var att han även genomförde ett fulltbordat analt samlag med mig mot min vilja. Det var väl inte så mycket våld inblandat, men han var väldigt hotfull så jag vågade inte göra annat än att ligga still. Det gjorde fruktansvärt ont minns jag. Men klarade mig utan bestående fysiska men.
Berättade det aldrig för någon och träffade honom aldrig igen även om jag såg honom på stan några gånger. Hatar honom fortfarande.
Men det var länge sedan det hände nu. Var 14 då. Har passerat 30 nu så känns som jag gått vidare på något vis.
Är det någon fler här som blivit utsatt för analt våld/tvång? Fick ni några skador eller men av det?