• Anonym (Höstpinglan)

Har ni blivit tvingade till analt samlag?

Detta är något jag inte vågat prata om tidigare med någon.
    Då jag var i tonåren så lärde jag och mina kompisar känna en äldre kille som var "bussig" och försåg oss med sprit. Men allt eftersom tiden gick så ville han ha mer och mer av oss. Det började med kyssar och sedan blev det mera. En gång då jag var ensam hos honom så krävde han att få ha sex med mig. Jag ville inte och försökte gå hem. Då blev han hotfull och hotade med att avslöja än det ena och än det andra om mig för mina vänner och mina föräldrar.
    Det slutade med att han mer eller mindre tvingade mig till samlag. Det värsta av allt var att han även genomförde ett fulltbordat analt samlag med mig mot min vilja. Det var väl inte så mycket våld inblandat, men han var väldigt hotfull så jag vågade inte göra annat än att ligga still. Det gjorde fruktansvärt ont minns jag. Men klarade mig utan bestående fysiska men.
    Berättade det aldrig för någon och träffade honom aldrig igen även om jag såg honom på stan några gånger. Hatar honom fortfarande.
    Men det var länge sedan det hände nu. Var 14 då. Har passerat 30 nu så känns som jag gått vidare på något vis.
    Är det någon fler här som blivit utsatt för analt våld/tvång? Fick ni några skador eller men av det?     

• Svar på tråden Har ni blivit tvingade till analt samlag?
  • Anonym

Du blev utsatt för en ren våldtäkt och svinet borde anmälts. j

• Anonym

Ja, jag blev våldtagen som 14-åring, även analt. Jag blödde mycket och hade länge besvär, men inte längre (det är nästan 20 år sedan).

• Anonym (ärrad för livetj)

Jag blev tvingad till analsex av en kille jag precis lärt känna när jag var 19 år. Det var bland det värsta jag varit med om och han var väldigt hårdhänt. Jag fick problem med analen och har fortfarande bekymmer ibland 10 år senare.

• Tess1990

Jag blev tvingad till analsex av en kille jag precis hade träffat för 3år sen..
    gjorde fruktansvärt ont! sa nej och försöka ta mig bort men han var för stark och jag var jätte rädd och chockad..
    levde i förnekelse i ett par dagar tills jag bröt ihop och berättade för en syster
    anmälde det, han erkände att han gjort det men sa att jag ville och tyckte om det..
    hade mindre skador som gjorde väldigt ont i ca. 2månader..  

Har väldigt svårt för killar som liknar honom, rädd och försöker undvika dom.. vilket gjort min sociala ångest värre..   

• Anonym (skraj)

Ledsen att du varit med om det, det är fruktansvärt. har hänt mig med, flera gånger under uppväxten, utsatt av morfar. jag undrar om jag får fråga er, jag är nu vuxen men har lite problem med... alltså rumpan. Några skrev här ovan att de hade problem, skador, jag misstänker att det är det jag med har. men vågar inte söka hjälp. finns hjälp? vad har ni för skador/svårigheter och går de över?

• Anonym

Mitt ex drogade mig och "vi" hade analsex. Jag var helt väck och han visste att jag absolut inte ville. Blödde mycket och hade besvär ett tag efteråt men det gick över. Har heller aldrig berättat för någon, det var 13år sedan.

• Anonym (skraj)

ok såhär. jag har liksom extra hud runt analöppn, jag tror det är för att det varit trasigt och läkt så många gånger, kan det stämma tror ni?
    o jag har några kärl som är tunna sköra o går sönder ibland o blöder. inte är det "normalt"?
    sen har jag i perioder en klåda som jag tror komemr av att jag har för mycket hud, men vet inte. tror ni att det är efter övergreppen?

• Anonym (Maria)
    Anonym (skraj) skrev 2012-12-08 09:32:53 följande:
    ok såhär. jag har liksom extra hud runt analöppn, jag tror det är för att det varit trasigt och läkt så många gånger, kan det stämma tror ni? o jag har några kärl som är tunna sköra o går sönder ibland o blöder. inte är det "normalt"? sen har jag i perioder en klåda som jag tror komemr av att jag har för mycket hud, men vet inte. tror ni att det är efter övergreppen?

Tråkigt att höra om det du fått uppleva :( jag tror säkert att det finns hjälp jag vet inget om skador efter övergrepp, men jag vet lite o skador efter förlossning, och där kan man ha väldigt stora problem som man kan få hjälp med. Just det du nämner med extra hud gissar jag säkert gå att åtgärda ( jag vet dock inte men jag tror )Tycker alla ggr att du skall söka, tänk om det är jättelätt att åtgärda?
  • Anonym (skraj)
    Anonym (Maria) skrev 2012-12-08 09:41:27 följande:

Tråkigt att höra om det du fått uppleva :( jag tror säkert att det finns hjälp jag vet inget om skador efter övergrepp, men jag vet lite o skador efter förlossning, och där kan man ha väldigt stora problem som man kan få hjälp med. Just det du nämner med extra hud gissar jag säkert gå att åtgärda ( jag vet dock inte men jag tror )Tycker alla ggr att du skall söka, tänk om det är jättelätt att åtgärda?
    jag tog mod till mig en gång och gick till gyn. men hon svarade att det är husläkaren när det är rumpan. så nä. aldrig aldrig mer att jag söker hjälp.
Svar på tråden Har ni blivit tvingade till analt samlag?