• Älskadelillaliv

Juli bebis 2013

Hej. Tänkte starta en tråd för oss som väntar liten i juli. Plussade 23/10, hoppas vi blir ett gäng som får följas till slutet.
    Enligt FL beräknad till den 5 juli.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-24 20:00
    Här kommer bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m67249999.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-26 09:58
    Här kommer BF sidan:
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m67271390.html
  • Svar på tråden Juli bebis 2013
  • Phaanie

Vad kul!
    Här är en till som väntar bebis i Juli. Plussade i måndags 22/10 och är också beräknad till den 5 Juli! :)

• Älskadelillaliv

Grattis va kul. Tror att det kommer komma flera vart efter. Vi är ju i början av juli

Känner du något speciellt?

• Phaanie
    Älskadelillaliv skrev 2012-10-24 17:16:41 följande:
    Grattis va kul. Tror att det kommer komma flera vart efter. Vi är ju i början av juli
    Känner du något speciellt?
    Grattis själv! :)
    Jo de trillar nog in så småningom. Nä jag känner ingenting alls än så länge, Känner du någonting än? :)
  • Älskadelillaliv
    Phaanie skrev 2012-10-24 17:20:34 följande:
    Grattis själv! :)

Jo de trillar nog in så småningom. Nä jag känner ingenting alls än så länge, Känner du någonting än? :)

Växt värk i magen, ömma bröst. Trött och mitt humör är upp och ned. Annars mår jag bara bra. Svullen på kvällen i magen.
    vacker flicka skrev 2012-10-24 17:20:44 följande:
    hej, jag plussade igår, och bf 2juli, tror jag

Grattis välkommen.

Tänkte att lägga upp bildtråd om någon är intresserad?
  • vacker flicka

grattis till er alla också, vad roligt att vi verkar vara rätt många med nästan samma Bf

• Phaanie

Älskadelillaliv:
    Det där med humörsvängningar har jag också, det påpekade sambon imorse. Haha ;)

En bildtråd låter kanon tycker jag! :)

Vacker flicka: Grattis och välkommen :) ja visst är det kul! :)

• acco

Hej, jag testade mig i måndags på bim -2 som visade Gravid :) har bf 4Juli :) är så lycklig!! Är det ngn mer än jag som har ont i magen, som mensvärk? Har lite mer på vä sida men det känns som att det är mer i höften än att det skulle vara i äggledarn.. Så det är inget jag direkt orar mig för.. Gör inte jätte ont mer att det känns..

Svar på tråden Juli bebis 2013