• Anonym

Han vill inte ha ett förhållande?

Jag har träffat en kille några gånger och har precis börjat tycka om honom, men sist vi sågs slängde han ur sig att han verkligen inte klarar av förhållanden och att han inte vill ha det med någon just nu, pga av att han vill kunna göra det han känner för och inte binda sig vid någon. Jag blev helt ställd då jag trodde att han tyckte om mig också.

Han säger dock att han vill fortsätta att umgås med mig men jag vet inte varför. Han är verkligen jättegullig mot mig när vi träffas och jag har förklarat att jag inte vet om jag vill fortsätta att träffas efter det här vilket han förstår och säger att jag får höra av mig om jag behöver prata.

Jag är helt snurrig just nu. Vet inte var jag ska ta vägen. 
    När vi ses är han väldigt mysig. Håller om mig och pussar mig. Vi har haft sex men inte alla gånger vi träffats. Han har till och med nekat mig sex efter att vi gosat!!

Kan någon snäll kille förklara för mig vad fan det här betyder?  

• Svar på tråden Han vill inte ha ett förhållande?
  • Baby Firefly

Det betyder att han inte vill ha något förhållande och bara gillar att umgås och knulla med dig.

• TeriChan
    Baby Firefly skrev 2012-10-24 18:49:18 följande:
    Det betyder att han inte vill ha något förhållande och bara gillar att umgås och knulla med dig.
  • Anonym
    Så det är helt omöjligt att han har några känslor för mig?
  • Baby Firefly
    Anonym skrev 2012-10-24 18:55:32 följande:
    Så det är helt omöjligt att han har några känslor för mig?
    Det är klart att han har känslor. Han vill ju umgås verkar det som...Då måste han ju gilla dig på något plan i alla fall. Annars måste han vara någon slags självplågare.
  • Metalmom

Han vill ha kakan och äta den.

The reason I swear so much, is because fuck you
  • Hannah76

Vad är det som är snurrigt? Han har ju sagt precis vad han tycker och vad han vill?

Han vill träffa dig men vill itne att ni två ska ha ett förhållande. 

Står du ut med dret, så fortsätt träffas. Klarar du det inte utan bara hoppas att han ska ändra sig, sluta träffa honom. 

• Anonym
  • Anonym
    Baby Firefly skrev 2012-10-24 18:57:00 följande:
    Det är klart att han har känslor. Han vill ju umgås verkar det som...Då måste han ju gilla dig på något plan i alla fall. Annars måste han vara någon slags självplågare.
    Jo men om man har känslor för någon så vill man väl vara med den?
    Med känslor menar jag alltså mer än vänskap...

• Baby Firefly
    Anonym skrev 2012-10-24 19:02:47 följande:

Om det är det du menar med känslor så har han nog inte dem för dig.
  • Anonym

Det gör så jävla ont och jag vet inte vad jag ska göra..... :(

• viseversa

Ja han har ju sagt exakt vad han vill ts. Han vill inte ha ett förhållande. Han vill inte känna sig bunden till dig. Han vill ha friheten att träffa andra om han skulle känna för det. Om DU inte vill ha det så så får du gå vidare utan honom. 

• Anonym (Frasigt)
    Hannah76 skrev 2012-10-24 19:00:32 följande:

Vad är det som är snurrigt? Han har ju sagt precis vad han tycker och vad han vill?

Typiskt kvinnor. Om ni lärde er att lyssna på vad en man säger, skulle spara er mycket huvudbry.
  • Anonym (jaha)
    Anonym skrev 2012-10-24 18:44:57 följande:

Jag har träffat en kille några gånger och har precis börjat tycka om honom, men sist vi sågs slängde han ur sig att han verkligen inte klarar av förhållanden och att han inte vill ha det med någon just nu, pga av att han vill kunna göra det han känner för och inte binda sig vid någon. Jag blev helt ställd då jag trodde att han tyckte om mig också.

Han säger dock att han vill fortsätta att umgås med mig men jag vet inte varför. Han är verkligen jättegullig mot mig när vi träffas och jag har förklarat att jag inte vet om jag vill fortsätta att träffas efter det här vilket han förstår och säger att jag får höra av mig om jag behöver prata.

Jag är helt snurrig just nu. Vet inte var jag ska ta vägen. 
    När vi ses är han väldigt mysig. Håller om mig och pussar mig. Vi har haft sex men inte alla gånger vi träffats. Han har till och med nekat mig sex efter att vi gosat!!

Kan någon snäll kille förklara för mig vad fan det här betyder?  

Jaha så du vet inte varför han vill fortsätta umgås med dig? Då ska jag förklara det för dig... han vill fortsätta umgås med dig för att han vill kunna KNULLA dig och slippa engagera sig. Aka tömma och glömma.

Om du inte är intresserad av att vara hans knulldocka så gör du nog bäst i att dumpa och gå vidare.
  • Anonym (jaha)

Japp, men nu blandar du ihop det med vad DU känner. HAN känner uppenbarligen inte samma sak för dig.
  • Anonym (mmm)

Men han säger ju att han inte är där. Du måste förstår orden han säger! Så vanligt att den som hoppas på mer försöker läsa in saker som faktiskt inte menas.

Det är enkelt: om du vill ha mer än att bara vara tillfällig random KK, så kan ni inte fortsätta. Om du tycker det är ok att det bara är så, så fortsätt 

Han gillar dig säkert som person men han är inte kär. 
  • Thomask

Det verkar som om han vill ha dig mer som en vän med mindre av sex och mindre av fast relation. Det verkar samtidigt som om han tycker om dig som person. Att han nekat dig sex kan ju bero på så många skäl, det är ju inte alltid lusten till sex finns trots att lusten till intimitet kanske finns. 

Svar på tråden Han vill inte ha ett förhållande?