• Anonym (20 år)

Åka på charter ensam?

Är det socailt accepterat att åka på solsemester helt själv? Vill bara ligga och sola, äta god mat och bada i poolen och läsa böcker. Är det mobbat att göra en sådan resa helt ensam??

• Svar på tråden Åka på charter ensam?
  • MLB

Varför bryr du dig vad andra tycker? Åk på vilken semester du vill så länge som du inte kräver att någon annan ska betala den.

• misplacedname

Fan vad skönt att göra själv! Slippa andra som också ska tycka och tänka. Det enda jag skulle ha problem med är ju det här med att lämna saker på solstolen när man badar/äter. Inte för att det blir lättare i sällskap om man vill göra det tillsammans.

• Anonym

Det har jag gjort många gånger från jag var16 år -  förra (sista? ) gången var när jag var 46. Gillar att åka själv, inget tjat om var, när, hur saker ska göras. Ärman lite social hittar man alltid någon att prata med när man har lust.

• Anonym (20 år)
    misplacedname skrev 2012-10-24 22:05:08 följande:
    Fan vad skönt att göra själv! Slippa andra som också ska tycka och tänka. Det enda jag skulle ha problem med är ju det här med att lämna saker på solstolen när man badar/äter. Inte för att det blir lättare i sällskap om man vill göra det tillsammans.

Precis men har en extremt ordentlig mamma som har lärt mig att man ska ha midjeväska på flygresan. När man tar in på hotell måste jag ha värdeskåp och sen på stranden är det krav att man ska ha ett sånt där halsband man har en skruvkork på med nycklar och pengar i som man har med sig i vattnet ;) Jättefina ränder sen.... HAHA
  • AC34

Jag har bokat en biljett till Thailand över jul, åker 2 veckor själv Har varit iväg själv förut, gött att slippa kompromissa om vad man skall göra

Även om jag åker själv, gott att slipoa julen här hemma

Svar på tråden Åka på charter ensam?