MajaVira skrev 2012-10-27 21:24:35 följande:
Gillar hon att titta på film? En nostalgikväll med Dirty Dancing, Point Break, Top Gun eller vilka filmer som nu kan vara av intresse. Eller en blandning av DVD-filmer (eller musik?) som hon själv kan titta på vid tillfälle.
Kan vara nåt, men då måste jag vara med, hon tar sig inte den tiden själv tyvärr. Hon jobbar hemifrån och jobbar lite då och då dagtid och kvällstid, hon tittar ytterst sällan på tv ens trots att de har tv i alla rum i stort sett samt biorum. Men hon gillar romantiska filmer iaf vet jag. Men som sagt, samma där med svårighet att hitta någonstans att vara bara hon och jag, för det skulle hon uppskatta det vet jag.
Jag vet bara en sak som skulle kunna vara något, men billigaste jag har sett är 1500 kr och det har jag tyvärr inte råd med

Hon har några skäggstrån som hon vill ta bort permanent, men kommer inte iväg pga sin fobi, och en sån lasergrej man använder hemma vore en idé. Men det är bara jag som vet om dessa strån så jag kan inte be någon dela med mig heller..
Funderar på att ordna en kryssning för oss två, och hoppas på att hon klarar av att ta sig iväg med mig, för hon har pratat om att testa det. Men svårt när hon ibland får panik och kräkkänslor vid såna saker, är man på en bår så ÄR man ju där...