vad har ni för kudde till era 2 åringar?
var har ni köpt och hur ska en kudde vara? mjuk, medel hård, hög eller låg.
Har en gammal kudde till min 2 åring som har märkt att den stödjer inte nacken bra.
Så önskar tips på bra kudde !
var har ni köpt och hur ska en kudde vara? mjuk, medel hård, hög eller låg.
Har en gammal kudde till min 2 åring som har märkt att den stödjer inte nacken bra.
Så önskar tips på bra kudde !
Min dotter har alla husets kuddar i sin säng ink soffkuddarna men huvudet har hon på madrassen envisa unge! Hon har aldrig legat på kudden.
Min son sover bäst på mjuka kuddar, väljer själv brukar gå upp i vår säng och ta den som passar:)
Vi köpte nån juniorkudde på jysk, jätte mjuk och inte alls nån bra kvalité, men han älskar sig kudde så då är även vi nöjda :)
Min dotter 1,5år fick IKEAs kudde för magsovande vuxna! Lagom mjuk och tjock tycker jag.
Min son har plockat en kudde ur vår säng. En helt vanlig kudde? Ibland sover han på den men lika ofta sover han åt andra hållet utan kudde. Jag tror inte det spelar så stor roll vad det är för kudde, han bökar ju till de som han vill ha det ändå
Mina har såna 12kr-kuddar från Ikea. Gosa heter dom! Väldigt mjuka. De har haft dåna från födelsen i princip. Nu är de 2,4,6 år.
Tror dem heter gosa, blev osäker:)
Min son har en väldigt platt, men mjuk, vuxenkudde. Ibland har han sovit på en tjockare kudde i vår säng, men då har han fått nackspärr (vi insåg sambandet ny sist han hade nackspärr). Så nu har han alltid med sig sin egen kudde när han kommer till vår säng.
tänk på att köpa öko-texmärkta kuddar till era barn! dvs giftfria textilier! Vet att Jysk har ett hysfat utbud Öko Tex. Ikea har väl inga?