• Anonym

Jag tycker inte om mjuk/romantiskt sex, fråga mig vad ni vill!

Jag gillar inte romantiskt smek, kyss, titta varandra djupt i ögonen och sakta älska i timmar, fråga mig vad ni vill, vad jag gillar mm

• Svar på tråden Jag tycker inte om mjuk/romantiskt sex, fråga mig vad ni vill!
  • Anonym (förskräckt)

Äckligt det låter, Kyssar och snusk, tänk på bakterier

• Anonym
    pussgurkan86 skrev 2012-10-28 12:52:31 följande:
    är du man eller kvinna?

Kvinna 24 år
  • Anonym
    Anonym (förskräckt) skrev 2012-10-28 12:55:57 följande:
    Äckligt det låter, Kyssar och snusk, tänk på bakterier

Hehe, är väl mer att jag inte tänder på mjukt romantiskt sex
  • Anonym (press)

Har du det pressat på jobbet eller tränar hårt? Tror det kan påverka sexlivet.

• Anonym (gasmasken)

Jag och min kille knullar i gasmask, leker rolllekar som innerfattar breijvik och Hitler, latex och lack älskar vi, smiskas och bitas hör till sexlivet, tycker du som inte gillar vanilj att vi som kanske tar det steget ännu längre är konstiga eller gillar du att alla är olika?

• Anonym (Buddha)
    Anonym (gasmasken) skrev 2012-10-28 13:02:18 följande:
    Jag och min kille knullar i gasmask, leker rolllekar som innerfattar breijvik och Hitler, latex och lack älskar vi, smiskas och bitas hör till sexlivet, tycker du som inte gillar vanilj att vi som kanske tar det steget ännu längre är konstiga eller gillar du att alla är olika?
    Så den ena klär ut sig till polis och låtsasskjuter barn medan den andra har hitlermustasch, gasmask och latexkläder... och sen smiskar och biter ni varandra? Vilken syn.. :D
  • Anonym (gasmasken)
    Anonym (Buddha) skrev 2012-10-28 13:50:01 följande:
    Så den ena klär ut sig till polis och låtsasskjuter barn medan den andra har hitlermustasch, gasmask och latexkläder... och sen smiskar och biter ni varandra? Vilken syn.. :D
    Haha  exakt så går det till
    Är inte gärningarna som vi går i gång på utan just det obehagliga och läskiga med dessa personer, man vet inte vart man har dem eller vad de tar sig till.
    Jag skulle inte gå igång på det om jag höll på att tänka på vad det är de har gjort, det lovar jag.
Svar på tråden Jag tycker inte om mjuk/romantiskt sex, fråga mig vad ni vill!