Hur har din dag varit?
Ja, hur har du haft det idag?
Själv så tog jag med sambo och tre barn till ikea en lönehelg.Är dessutom förkyld och det hatar jag.Har haft bättre dagar med andra ord.
Nu är jag nyfiken...
Ja, hur har du haft det idag?
Själv så tog jag med sambo och tre barn till ikea en lönehelg.Är dessutom förkyld och det hatar jag.Har haft bättre dagar med andra ord.
Nu är jag nyfiken...
Min dag har varit bra :)
Jag och barnen har varit ute och lekt i det fina vädret, plockat in lite leksaker inför vintern osv. Sambon har varit och jagat.
Vi blev sedan bjuden på en helt suverän midda ( grekisk pytt i panna) hos min pappa.
Nu sover barnen, jag och sambon ska spendera kvällen framför tv:n :)
Imorgon är det jobb för mig som gäller... Mindre kul men som tur är jobbar jag bara två dagar den här veckan :)
Helt ok.
Sovmorron, lunch på Max, ett besök på Dollarstore och sen storhandling på Willys.
Dottern hade ont i halsen så jag kunde inte gå till gymmet och hon fick inte åka till sin bästis under tiden = grinig hela dagen.
Dottern ramlade ner för en trappa.
Dottern har fått ett utbrott med eksem, hon skrek när jag smörjde henne för det sved och gjorde ont.
Ja gissa vad jag tycker om den här dagen ;) Nu sitter jag i min säng med en öl och kollar på TV i lugn och ro... Nu fattas det väl bara att sonen ramlar ner från sin säng eller nått i natt, det vore typiskt ;)
Sådär, hela morgonen o förmiddagen har jag legat på soffan o tyckt synd om mig själv p.g.a. grav.illamående..
Kan berätta att jag hittade mintchokladtunnbröd i skafferiet när barnen lagt sig. Det och en bailyskaffe i soffan gjorde kvällen ok. Sambon åkte till jobbet så jag läste faktisk en bok.
Ledig i morgon, inte fullt så tokigt.
Helt okej. Träffade en väninna igår kväll och sov hos henne då jag ändå skulle jobba i den staden idag. Sov länge, hade lånfrukost framför tvn och shoppade sedan lite till barnen och mig själv. Sen var det dags för jobb i 6.5 timme. Efter det fick jag springa till resecentrum för att hinna med det tidiga tåget som var försenat. Kom hem halv tio ikväll. Myste lite med sambon som nu har lagt sig. Nu surfar jag samtidigt som jag ser en halvdålig film på tvn.
Måste nog ställa mig i den negativa kön,dagen var hemsk..min jobbhelg men onormalt korkade och otrevliga kunder... :(
Den har varit någorlunda bra. Vaknade med huvudvärk men den släppte framåt förmiddagen. Dagen har däremot varit väldigt låååååång. Har ingen bil för tillfället så vi har fått hålla oss på hemmaplan. Roat oss genom att kratta stora mängder löv!
I dag blev det långkaffe hos en kompis med alla barnen.
Sedan har vi byggt Ikea möbler hela kvällen. Jag fick ihop ett hemnes skoskåp som ska funka som förvaring till barnens alla 1000 vantar och mössor.
Och tänk,jag är ledig i morgon med så jag kan ligga här i soffan och slappa ett tag till. Helt ok dag. Förutom blötsnön som kom.