• lille Birger

Hur reagerar du om du får reda på att du är white trash?

Hur reagerar du om en av dina väninnor berättar att hon och de andra tjejerna i gänget tillsammans kommit fram till att du är white trash?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur reagerar du om du får reda på att du är white trash?
  • Harmagedon

Puckade app! Med förvåning. Visste inte att mina prettopolare svängde sig med sånna ord.

• guinevere

Annat: blir chockad över att jag är såpass dålig på att välja vänner. Vem vill hänga med ett gäng skator som sitter och diskuterar såna totalt oviktiga saker?

• Knappamamma

Att de inte är mina vänner och att jag uppenbarligen har dålig personkännedom som umgicks med fjantarna........

• Severus

Skulle aldrig hända
    Men om vi leker med tanken så skulle jag nog skita i det:)

• PolyPond

Jag skulle bli otroligt förvånad om mina vänner visade sig vara så infantila att de bedömde människor på det viset.

• Wimsey

Jag skulle bli mycket förvånad såklart, men jag skulle ändå känna att det var bättre att klassas som white trash än som ängslig medelklass som är så rädd för att själv vara white trash att det blir viktigt att peka ut en massa white trash-attribut för att kunna separera det uttrycket från sig själva.

• Lufsan

Hade känts mycket konstigt att de har suttit och pratat om mig på det sättet. Jag hade utan tvekan tagit illa upp. 

En dag i sänder.
  • Madeleine Louise

Jag hade nog tagit illa upp av den anledning att jag förväntar mig att mina vänner tilltalar mig med respekt.

Njuter av livet i Spanien med sonen Florian!
Svar på tråden Hur reagerar du om du får reda på att du är white trash?