• BeautifulFlower

Babytravel Bangkok med bilstol?

Hej. Jag har en babytravel Bangkok till våran äldsta och nu har vi fått en lillasyster..kan man sätta bilstolen hennes på vagnen..? Hittar ingen info om det någonstans

• Svar på tråden Babytravel Bangkok med bilstol?
  • SandraMariaH
    BeautifulFlower skrev 2012-10-29 08:09:03 följande:
    Hej. Jag har en babytravel Bangkok till våran äldsta och nu har vi fått en lillasyster..kan man sätta bilstolen hennes på vagnen..? Hittar ingen info om det någonstans

Du menar en paraplysulky? Har själv en Carena easy (samma modell, annat märke bara) och ett brio babyskydd. Det finns ju inga fästen som passar babyskydd att fästa på en resesulky, jag kan lägga i mitt babyskydd i vagnen, har då barnet åt mitt håll, men det sitter ju inte fast, utan "ligger" i vagnen dvs inget man borde göra alldeles för ofta eller längre sträckor enligt mig. Eller hur menar du? En sulkyvagn ska man ju inte använda för ens barnet är 5-6månader dessutom det inte är fullt liggläge.
  • BeautifulFlower

Menar att jag vill fästa bilstolen på vagnen när man ska ta sig korta sträckor som från parkeringen in i affären..

• SandraMariaH
    BeautifulFlower skrev 2012-10-29 10:50:09 följande:
    Menar att jag vill fästa bilstolen på vagnen när man ska ta sig korta sträckor som från parkeringen in i affären..

Nej sådant finns inte till resesulkys vad jag vet. Ska nog vara stabilare vagnar för det
Svar på tråden Babytravel Bangkok med bilstol?