vad tror ni? *bildbomb*
jag testar mig för ägglossning dessa dagar men har haft starkare test än vanligt i en vecka.. har oregelbunden mens... Men tycktes få svaga positiva graviditetstest. De blåa är graviditetstest, de rosa ägglossningstest...
Jag ser inget på de blåa men då menar jag om de ska se ut på liknande sätt som de rosa. Har inte använt sådana förut ;)
Varken äl- eller grav.testerna är positiva vad jag kan se, tyvärr.
Ägglossningstesten är ju inte possitiva! Då ska teststrecken vara STARKARE än kontrollstrecket!
Hur längesen var det du hade ÄL det tar ju typ minst 1 vecka innan man kan testa gravidtest:)
Säger som alla andra, varken äl eller grav test ser positiva ut. Jag tycker mig se två streck på det nedre grav testet, men det ser mer ut som ett spökstreck.
Kan tillägga att jag fått positivt äl-test (båda strecken lika starka, eller test-strecket starkare än kontrollstrecket), då jag varit gravid. Men har aldrig fått såna resultat som på bilden vid just graviditet.
hur kan ni säga att de inte är positivt.. för mig blir det aldrig starkare än så vid ÄL.. mittentestet (ÄL) är så positivt som jag kan få de
TS ser du själv något streck på de blåa?? Jag ser absolut ingenting alltså