• Anonym (nathalie)

vad tror ni? *bildbomb*

jag testar mig för ägglossning dessa dagar men har haft starkare test än vanligt i en vecka.. har oregelbunden mens... Men tycktes få svaga positiva graviditetstest. De blåa är graviditetstest, de rosa ägglossningstest...

• Svar på tråden vad tror ni? *bildbomb*
  • Mammat3

Jag ser inget på de blåa men då menar jag om de ska se ut på liknande sätt som de rosa. Har inte använt sådana förut ;)

• Anonym (nathalie)
    Mammat3 skrev 2012-10-29 09:21:24 följande:
    Jag ser inget på de blåa men då menar jag om de ska se ut på liknande sätt som de rosa. Har inte använt sådana förut ;)

okej =) tack för svar.. dem blåa kan vara ljusare än de rosa.. sålänge de visar ett streck (oavsett styrka) så är dem blåa positiva...
  • Karpalo

Varken äl- eller grav.testerna är positiva vad jag kan se, tyvärr.

• kluckis

Ägglossningstesten är ju inte possitiva! Då ska teststrecken vara STARKARE än kontrollstrecket!

Hur längesen var det du hade ÄL det tar ju typ minst 1 vecka innan man kan testa gravidtest:) 

kmv.blogg.se Första barnet-Bf 6jun ♥
  • Dang it

Säger som alla andra, varken äl eller grav test ser positiva ut. Jag tycker mig se två streck på det nedre grav testet, men det ser mer ut som ett spökstreck.

• Dang it

Kan tillägga att jag fått positivt äl-test (båda strecken lika starka, eller test-strecket starkare än kontrollstrecket), då jag varit gravid. Men har aldrig fått såna resultat som på bilden vid just graviditet.

• Anonym (nathalie)

hur kan ni säga att de inte är positivt.. för mig blir det aldrig starkare än så vid ÄL.. mittentestet (ÄL) är så positivt som jag kan få de

• kluckis
    Anonym (nathalie) skrev 2012-10-29 10:52:17 följande:
    hur kan ni säga att de inte är positivt.. för mig blir det aldrig starkare än så vid ÄL.. mittentestet (ÄL) är så positivt som jag kan få de

Men teststrecken är ju svagare än kontrollstrecket!
    Så är det negativt helt enkelt! :) 
    kmv.blogg.se Första barnet-Bf 6jun ♥
  • Karpalo

Det övre är ett positivt äl-test, det nedre är som du ser taget dagen efter då det börjat sjunka tillbaka (liknar ditt till utseendet). Alltså kan det hända att ditt skulle sstegrat mer ett tag före eller efter det starkaste.
  • Anonym (nej)

TS ser du själv något streck på de blåa?? Jag ser absolut ingenting alltså

Svar på tråden vad tror ni? *bildbomb*