• Annonnymm12

Är jag bi?

Jag har alltid varit en killtjusare. Helt galen, alltså! Det har lugnat ner sig lite nu i åldern. Men jag har tänkt på en sak ganska länge nu. Att jag kanske är bisexuell. Varje gång jag ser en naken kvinna (t.ex i en tidning) så tycker jag hon är sexig och vill se mer. Jag blir kanske tillochmed lite kåt. Jag är ingen sån som tittar jättemycket på andra i omklädningsrum, bara ibland, för att typ jämföra min kropp och deras. Jag har en bästa vän. Jag verkligen älskar henne (som bästis) och vill alltid vara med henne. Men på senaste tiden har jag tänkt mer på henne. Om jag verkligen älskar-ÄLSKAR henne och inte bara som bästa vän. Jag går omkring och grubblar på det ganska mycket. Jag vill VERKLIGEN VETA om jag är BISEXUELL eller inte! Jag är lite orolig. Om jag verkligen älskar henne på det sättet, hur ska jag göra? Jag vet att hon INTE är bisexuell eller homo! För jag känner henne. Snälla, jag behöver hjälp! Rynkar på näsan

• Svar på tråden Är jag bi?
  • Anonym

Min första tanke är, hur gammal är du? Jag tror att vi alla går igenom en fas när man undrar vilken läggning man har och för vissa kan det vara ganska påfrestande. Jag tycket att det låter som om en fas du går igenom,inte som att du är bi. Jag tycker att kvinnor är vackrare än män, trots att jag är både kvinna och hetero och trodde ett tag att jag var lesbisk, men det är jag inte.

• Annonnymm12

Jo, jag är tolv, hehe. Jag sökte på google hur jag kunde få reda på om jag var bi eller inte, jag antog att denna var en ganska bra sida att få svar på. Tack för  att du tog din tid att svara till mig. :P

• Anonym

I din ålder och egentligen fram till 30-40 års ålder för vissa har man mycket funderingen kring sin sexualitet. Tycke och smak förändras också mycket under hela livet. Själv var jag också "hetero" tills jag fyllde 30 år, då träffade jag tjejen som öppnade mina ögon och fick mig att se mig själv. Idag är jag helt övertygad om att jag är lesbisk.
    Följ ditt hjärta och försök att inte tänka så mycket. Hjärtat leder rätt.

• Annonnymm12

Tack för att du stöttar mig 

Svar på tråden Är jag bi?