• Forumvärd

    Vem gör FLs bästa grimas? Tävla och vinn fin kamera!

    Är du, ditt barn eller någon du känner en hejare på grimaser? Solig
    Då har du chansen att vinna en BenQ GI kamera värd 2190!



    Läs mer om kameran här

    Så här tävlar du:
    Ladda upp ett foto på grimasen direkt i tråden.
    Du får tävla med hur många foton du.
    Du måste äga rätten att publicera bilden.
    Skriv en kort motivering varför din grimas är den bästa!

    Tävlingen pågår t.om midnatt 5/11 och vinnare utses av en jury från Familjeliv.se
    Lycka till! Solig

  • Svar på tråden Vem gör FLs bästa grimas? Tävla och vinn fin kamera!
  • HWR


    Min yngsta dotter. Så fort kameran åker fram så "ler" hon såhär..haha. Ser lite ut som ondadockan Chuckie. En väldigt SÖT Chuckie då ;)
    Dock börjar min kamera sjunga på sista versen..så en ny skulle vara helt fantastiskt!
  • Forumvärd
    HWR skrev 2012-10-29 12:57:15 följande:

     


    Min yngsta dotter. Så fort kameran åker fram så "ler" hon såhär..haha. Ser lite ut som ondadockan Chuckie. En väldigt SÖT Chuckie då ;)
    Dock börjar min kamera sjunga på sista versen..så en ny skulle vara helt fantastiskt!
    Det var en riktigt sötnöt! Solig
    Tack Solig
  • ThisIsMyYear



    Min lillasyster är expert på roliga grimaser... Här härmar hon sin storasyster (dvs min andra lillasyster) och påstår att hon får också vara uppe så länge hon vill, för hon kan göra så här! :p

  • Forumvärd
    ThisIsMyYear skrev 2012-10-29 13:04:55 följande:

    Min lillasyster är expert på roliga grimaser... Här härmar hon sin storasyster (dvs min andra lillasyster) och påstår att hon får också vara uppe så länge hon vill, för hon kan göra så här! :p


    Underbart!! Cool
  • ThisIsMyYear

    Detta var hennes standardgrimas under en period, direkt kameran kom fram så gjorde hon så här... :p
    Jag skulle verkligen behöva en ny kamera då hon nyligen spillde saft på min...



     
  • Sarilariz


    En av min ettårige son Vincents fina grimaser. Denna berodde på att han inte fick sitt godis så snabbt som han ville!
    Han har en riktigt tjusig där han rynkar på ögonbrynen med, men den har jag inte lyckats fånga på bild.
    Skulle verkligen vilja ha en ny kamea, som ni ser på bilden är det ingen vidare kvalité på min.Flört
  • 3 barns mamma84


    Elias buder på en ''jätte farliga monster'' Soligså jury från Famileliv blir rädda
    Elias mini pojken blir 2 år 8 december.
    Jag skulle önska mig att jag skulle vara den som vann men som många fler oxå önskar sig men man får alltid hoppas  


    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Queenie70
    Queenie70 skrev 2012-10-29 13:13:07 följande:


    Jag bör vinna eftersom jag är sveriges svar på Mr Bean, ska tilläggas också.
Svar på tråden Vem gör FLs bästa grimas? Tävla och vinn fin kamera!