• Anonym (mamma)

Att träffa andra tjejer!

Jag attraheras av killar, jag har bara haft förhållande med killar. har haft trekant med en annan tjej en gång och känner att det tilltalar mig egentligen mer att gå ner på en tjej
    än att suga av en kille.
    Jag attraheras mer utav att se två tjejer ha sex, än en tjej och en kille. även om jag kan finna det skönt att ligga med killar också.. Men jag kan också känna mig lite äcklad av
    det manliga könet.  låter kasnke jätte konstigt.. men det har kommit med åren. att behovet
    finns inte lika starkt. att jag nästan hellre är utan sex än att ha sex med en kille. 

har sedan tidigare förhållande två barn är 25+ och vill gärna ha fler barn..  finner bara fel och brister på killarna jag träffar. det kan va kul till en början med sedan dör lusten. innerst inne ser jag bara objektet, som en möjlighet att få fler barn som ja drömmer om. än vad mina känslor känner.. att man försöker prestera något , för att passa in med mamma pappa barn villa volvo vovve. 

har alltid varit nyfiken på tjejer, kunnat vara små kär i smyg. Men sett ett stort hinder
    då jag bor i en liten stad, att finna någon , att veta!
    jag vill ju hitta någon som kan ingå i min lilla familj, att vi blir en familj.

har alltid sagt till mig själv att jag är bisexuell. 
    har kompisar som kan tycka det är äckligt med två av motsatt kön.
    men att hångla och sådant med tjejkompisar på fyllan går bra, som en rolig grej..
    medan jag kan känner mer att jag njuter av det på ett annat sätt.
    men inget man säger.. man håller det för sig själv. önska att man kunde
    få känna lov till det, med någons om känner som jag. 

Jag är ute efter en tjej, som inte har förhållande och lever som en familj och är gift med 
    en man/kvinna.
    jag vill ju ha min flickvän.
    men allt är så nytt för mig.. 
    kan som alla dejting sidor känna att det är svårt att finna något seriöst.
    som tonåring försökte man få kontakt med bisexuella tjejer, men ofta
    var det killar.............. 
    man är ju rädd för det, därför har jag svårt att hitta! 

Det är egentligen ingen i min omgivning som vet hur jag känner! 

Men som kommer frågor som,, men jag kanske inte är bi, för som hetero tjej
    kanske man ändå kan känna så här?
    men jag vet ju inte säkert, fören jag provat. Det funkar ju inte med killarna
    så som jag vill. jag får inte de känslorna jag är ute efter. 

kände jag behövde skriva av mig... att ta första steget! 

• Svar på tråden Att träffa andra tjejer!
  • ZoZoZ

Jag känner igen mig lite i det du skriver. Hade liknande känslor innan jag träffade min man samt i början av vårt förhållande.

Jag önskar dig all lycka på vägen mot att hitta din lycka och den sanna kärleken!

All kärlek är vacker kärlek...

• Anonym (mamma)
    "har kompisar som kan tycka det är äckligt med två av motsatt kön"

Rättar mig själv.  samma kön ska det vara
  • Anonym (mamma)
    ZoZoZ skrev 2012-10-29 16:40:16 följande:
    Hahah, förstod det... ;D
    hihi :))

du lever med en man, och bara män du gillar?  
  • ZoZoZ

Jag är gift med och lever med en man. Är bisexuell. Kan dock sakna kvinnor oerhört mycket till och från. Det är så underbart att mysa med en kvinna. :D

• Anonym (mamma)

skulle vilja känna den närheten med en annan tjej..! 

att också kunna få någon slags bekräftelse..
    för att kunna erkänna!

men hur .. det är nytt, man vet inte, vart hittar man seriöst. De är knappt man hittar eller vet vart man hittar
    seriösa killar. att hitta en bi/lesbisk tjej är begränsat..

• ZoZoZ

Jag hängde mycket på QX samt gick till RFSL. RFSL brukar ha olika aktiviteter eller bara typ café på kvällarna, där kan du hitta anda att prata med om dina tankar och känslor och vem vet kanske hittar du hon med stort H!

Svar på tråden Att träffa andra tjejer!