• swingersliv

Vad har du inte vågat berätta för din sambo?

Många människor går och bär på sjukt spännande sexuella erfarenheter som de inte kunnat/vågat berätta för sin respektive.

Vi är swingers och har inga hemligheter för varandra, men har märkt att de flesta av våra närmaste vänner har haft massor av sexiga äventyr som de inte berättat för sin respektive.

Men när de får reda på att vi lever vårt alternativa sexliv så är det nästan svårt att stoppa dem från att berätta alla sina erotiska äventyr. 

Vad går du och bär på som skulle få din respektive att ramla av stolen i chock? 

• Svar på tråden Vad har du inte vågat berätta för din sambo?
  • RebornEve

Är inte min sambo men svarar ändå!
    Han kanske inte skulle ramla av stolen men han skulle nog bli ganska chockad om jag berättade att jag är nyfiken på att prova wet :)

• Anonym

Är inte så jätteäventyrlig av mig. Så det "värsta" jag gjort är att ha sex med två olika killar, vid två olika tillfällen,  på alla hjärtans-dag för några år sedan. Oskyldig

Och att jag en gång smekte mig till orgasm när min dåvarande låg i soffan bredvid. Sjukt desperat var jag då han aldrig gett mig en orgasm för han kom alltid inom max 10 minuter, och hade varit tillsammans med honom över 1 år då kanske ? Ni kan nog gissa er till varför vi inte är tillsammans längre Tungan ute

• RebornEve

Oj såg nu att de gällde sexuella erfarenheter... Aja så kan de gå när man är trött och inte läser ordentligt

• puss

Chockerande hemlisar är ämnet. Och nån avslöjar att hon har onanerat på soffan.

Det var gulligt.

• Fröken reserverad

Har inga sexuella hemligheter för min partner. Det jag inte berättat för honom är inget värt att berätta heller.

• swingersliv
    RebornEve skrev 2012-10-29 16:56:31 följande:
    Oj såg nu att de gällde sexuella erfarenheter... Aja så kan de gå när man är trött och inte läser ordentligt

Det får nog ränknas in som något din sambo skulle bli överraskad över ändå
  • Anonym (Gabby)

Han vet inte att jag har haft ett bdsm-förhållande med en 15 år äldre gift man när jag var 20. Skäms över att jag medverkade till otrohet, så här i efterhand känns det omoraliskt. Och den relationen jag hade med den mannen är långt ifrån vad jag och sambon har!

• Anonym (#2)
    puss skrev 2012-10-29 16:57:36 följande:

Det var gulligt.
    Yes! Jag är onödigt gullig mer än oftast!
    Men jag håller mig fortfarande till topic dvs. Jag har inte berättat det för någon = Min hemlis
    och att man skulle skriva sin mest äventyrligaste hemlis som hade med sex att göra. Och det skrev jag också i mitt första inlägg att jag inte är så jätteäventyrlig.

Javisst..! Jag hade kunnat trolla ihop en historia, men varför komma med osanning?

Vem avgör vad som är chokerande och inte?
    Dessutom så har du inget här och klaga på om du inte skriver ett inlägg själv om dina såååå chockerande hemlisar..!
  • swingersliv
    Anonym (#2) skrev 2012-10-29 17:24:55 följande:
    Yes! Jag är onödigt gullig mer än oftast!
    Men jag håller mig fortfarande till topic dvs. Jag har inte berättat det för någon = Min hemlis
    och att man skulle skriva sin mest äventyrligaste hemlis som hade med sex att göra. Och det skrev jag också i mitt första inlägg att jag inte är så jätteäventyrlig.

Javisst..! Jag hade kunnat trolla ihop en historia, men varför komma med osanning?

Vem avgör vad som är chokerande och inte?
    Dessutom så har du inget här och klaga på om du inte skriver ett inlägg själv om dina såååå chockerande hemlisar..!
    Det handlar inte om att försöka bräcka varandra med den värsta historian. Då vet vi massor av swingersvänner som garanterat skulle vinna

Det handlade om vad du har för hemlighet som skulle få andra (typ din sambo) att tappa hakan av förvåning/chock/psykbryt    Det som ingen i din omgivning skulle tro om dig.... 
  • Anonym
    puss skrev 2012-10-29 16:57:36 följande:

Det var gulligt.
    Är väl olika chockerande för alla och hon höll sig iaf till ämne, du hade ju uppenbarligen inget själv att bjuda på:)

Hade faktiskt fyrkant förut vilket jag inte tror min kille skulle kunna tro om mig :)
Svar på tråden Vad har du inte vågat berätta för din sambo?