Hjälp! Smärta, kan jag kombinera tradolan med citodon?
Så här är det! Jag har tappat en fyllning i en tand och nu ilar det och kommer i vågor. Började kräkas av smärta och fick åka till akuten. Där skrattar de åt mig och säger att jag får vänta till i morgon och gå till tandläkaren (finns ingen akuttandläkare i mitt landsting) Jag fick även en magnecyl. Jag började gråta, jag är ingen känslig person och tål smärta väldigt bra men detta är hemskt och jag har så ont att tårarna bara rinner.
Jag har starkare smärtlindring hemma (som jag fått utskrivet förut mot smärta men aldrig tagit för att jag inte tyckt att det behövs. Det jag har hemma är tradolan och citodon. Jag har tagit två cirodon för ca en timme sedan är ganska så yr i huvudet av dem men smärtan är fortfarande vidrig. Har även tradolan. Kan jag ta en sån också nu när jag tagit citodon. Jag vet att man inte ska blanda men jag gör vad som helst nu jag är desperat. Så när jag undrar om jag kan blanda så undrar jag om jag kommer dö om jag blandar dem eller vad som händer? Jag står inte ut med smärtan!!!