• Bonsaiii

fotoalbum foto album baby album babyalbum?

Queen of googlehar kört fast :( Hur jag än googlar kan jag inte hitta ngt album att sätta in foton från mitt barns första år. Mina krav: bra kvalite, vackert/sött och plats för många bilder. Är det någon som köpt ngt album någonstans som ni är nöjda med? Ge mig tips! Helst inte från sidor där det tillkommer tullavgift osv...

MedVänligaHälsningar

PS: Kärnan Bok "mitt första år" är jätte fint, men jag har inte en aning om hur det ser ut på insidan. Någon som har sett hur det ser ut?

• Svar på tråden fotoalbum foto album baby album babyalbum?
  • Bonsaiii

Tack för ditt tips :) jag har gjort ett sånt det blev jätte fint! Men jag skulle vilja ha ett med pappersfoton också.
    Ingen annan som vet?

• philur

Det finns Åhlens,bokhandeln.Men min absoluta favorit är en tysk bokhandel på nätet,som har jättemånga och jättefina album,har beställt flera gånger men tänkte inte på om det kanske var tullavgift,då det ändå blev billigare än att beställa/köpa i Sverige.Sök på www.mashpaper.de/html/kinderalbum.htmlCachad - .Snabb och bra service.Lycka till.

• philur
    philur skrev 2012-11-16 21:08:20 följande:

Det finns Åhlens,bokhandeln.Men min absoluta favorit är en tysk bokhandel på nätet,som har jättemånga och jättefina album,har beställt flera gånger men tänkte inte på om det kanske var tullavgift,då det ändå blev billigare än att beställa/köpa i Sverige.Sök på www.mashpaper.de/html/kinderalbum.htmlCachad - .Snabb och bra service.Lycka till.

Ser nu att adressen inte funkade när jag tryckte på den,men googla på www.mashpaper.de.
Svar på tråden fotoalbum foto album baby album babyalbum?