Hitta den rätta! Min väg till kärleken!
Ni som längtar efter att hitta den rätt, hitta sanningen inom er själva. Lita på er intuition!
För att göra en lång historia kort.
Jag längtade efter den stora kärleken, träffade många personer, hoppades och blev besviken. Men innerst inne visste jag att det inte var den rätta, men ville så gärna ha en kärleksfull relation.
Träffade en man som absolut inte ville ha barn, som jag har. Vi drogs till varandra och det var ömsesidigt. Han var inte som andra jag träffat innan, kände det starkt inom mig. Man pratar om människor som snackar mycket men i deras handlingar märks inte kärleken. Jag kan säga att det var tvärtom, hans ord var nedslående, inget förhållande bara KK. Men hans handlingar gjorde mig trygg, älskad och förhoppningsfull. Det var svåra år, vi blev till slut ihop för det fanns bara han och jag vi kunde inte hålla oss ifrån varandra. Vi sågs sällan pga att jag hade barn och det var en tid av himmel och helvete. Han gjorde slut flera ggr ville inte såra mig.
Jag mådde så dåligt. Ändå öppnade jag gång på gång min famn. Han visade mig hela tiden stor kärlek och jag fick inte det att gå ihop med att han inte ville starta ett riktigt förhållande med mig. Jag var så ledsen, förstörd, men kunde inte gå vidare. Jag tänkte och kände. Jo det var han mannen i mitt liv jag kände det så starkt i varje fiber och ända in i själen. Vui hade DET! Jag höll ut och det var kaotiskt. Plötsligt en dag i det telefonsamtal förändrades allt. Han var mogen det sa bara klick och vi förstod varandra fullt ut, vi var på exakt samma våglängd i livet. Han hade kommit till insikt, trots att han hela tiden visste att han älskade mig var han tvungen att kasta om sina föreställningar om livet och inse att det inte alltid blir som man tror.
Vi förlovade oss, flyttade ihop och fick barn, gifte oss i en rasande takt. Och kärleken?
Kärleken är starkare än någonsin sen första gången vi sågs var det vi, jag fick bara vänta in honom och är evigt tacksam att jag stod ut. Men jag var tvungen att verkligen gå till mitt innersta och kärleken han alltid sände ut till mig trots kampen den var äkta. Jag följde mitt hjärta och hitta min kärlek. Vi är så lyckliga och att varje dag få ha honom i mitt liv fullt ut är en gåva och jag är en gåva för honom.
Lite allmän fakta: Att detta lyckades berodde också på att vi alltid till slut pratat om saker och rett ut saker det är väldigt viktigt. Viljan att vilja prata. Han hade svårt att prata känslor men man märker på sättet om det är en ärlig och rejäl kille som inte vill illa. Vi har pratat massa om den svåra tiden rett ut känslor och han har fått öppna sig. Jag var rätt så skadad efter väntan så tog lite tid innan jag trodde på riktigt.
Så A och O är att kunna prata varje samtal ska föra er mer samman inte splittra. Vad han pratar om i början är inte lika viktigt utan det är sättet han har mot dig. Handling är viktigare än ord för att förstå kärleken.
Fråga om ni undrar något.
Kram