• jordgubbe88

Julklappskalender

Jag och min sambo ska ha en julklappskalender i år, fast vi ska bara köpa 12 paket var som tur är! För jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Så jag tar tacksamt emot tips på små lite billigare saker att köpa.

• Svar på tråden Julklappskalender
  • SilverEmma

Jag gjorde en kalender till maken förra året. Hittade massor på D7, coolstuff, roligaprylar.se och såna sidor.

Mitt N funkar hemskt dåligt. Barasåattnivetliksom.
  • jordgubbe88

Ah där ska jag kika, känns ju tråkigt att ge honom 12 par strumpor, vilket är det enda jag kommer på just nu:).

• mp90

Vi har också sånt! Brukar bli mkt lotter så tar gärna emot tips jag med :p

Vilken prisklass tänker du?

• jordgubbe88

Tänker mig max 150:- för några av paketen, men svårt att hitta bra billiga grejer till killar tycker jag. Lättare för honom som kan köpa lite nagellack och sånt småplock mig:). Jag vill helst köpa saker som han vill ha och har användning för också så det inte bara blir något skräp bara för sakens skull.

• jordgubbe88

Det jag förresten kommit på som alternativ efter lite googlande är, Bromance boken från How I met your mother, trisslotter, halsduk/sjal, smaksatt kaffe,han har töjningar i öronen så smycken till dom, och iaf ett par kalsonger och strumpor. Några tips till andra som behöver hjälp:). Men fler tips behövs!

Svar på tråden Julklappskalender