• Anonym

Flensost

Suger ni av er kille även fast han har flensost på runt snoppen?

• Svar på tråden Flensost
  • Anonym (Usch!)

Nej - aldrig! Efter ett par ofräscha erfarenheter är jag jävligt noga med att inte suga om det luktar illa Tungan ute Vill killen i fråga ha en avsugning av mig så kan han gott tvätta kuken i förväg. Det är ju värt det för hans del.

• Anonym

Vad har ni för killar? Min luktar aldrig illa!

• Viickee
    Anonym skrev 2012-10-31 08:51:50 följande:
    Vad har ni för killar? Min luktar aldrig illa!

snacka skit, alla killar luktar illa vid nån tidpunkt. det räcker med att dom svettas ordentligt på jobbet eller träning så luktar det... däremot kan det ju vara att din kille sköter hygienen lite nogrannare..

till frågan: neej aldrig, vill min kille ha en avsugning får han sse till att det iaf är nogorlunda rent :)  
  • Anonym
    Viickee skrev 2012-10-31 08:56:32 följande:
    snacka skit, alla killar luktar illa vid nån tidpunkt. det räcker med att dom svettas ordentligt på jobbet eller träning så luktar det... däremot kan det ju vara att din kille sköter hygienen lite nogrannare.. till frågan: neej aldrig, vill min kille ha en avsugning får han sse till att det iaf är nogorlunda rent :)  

Jag håller faktiskt inte med dej, ny svett luktar inte men gammal svett är inte nice. Att killen håller sej ren är ett så stort krav från min sida så det är något jag inte behöver prata med min partner om. Min sambos snopp har aldrig luktat illa heller! I alla fall inte så länge som vi varit tillsammans.
  • Anonym

Flensost brukar ju ha en ganska ofräsh doft! Det luktar faktiskt värre än fisklukten som kvinnorna har ibland.

Svar på tråden Flensost