Present till någon som "har allt"? Har du gett bort en personlig eller betydelsefull present till någon?
Min manfyller år på måndag och jag har alltid samma problem när det gäller presenter. Han är en sådan som har allt och vill han ha något köper han det. Jag har förklarat att det är svårt att köpa något åt honom och han säger alltid något i stil med "jag blir glad för vad som helst, det behöver bara vara ett kort eller så..". Men vem vill ge sin man ett kort som grattis på födelsedagen? Eftersom en "pryl" inte är någon mening, kläder vill han köpa själv, det enda han inte vill ha är presentkort och resor vill han vara med och boka, så tänkte jag att en upplevelse på hemmaplan skulle vara en bra present. Ni vet, gömma kort på olika ställen och så är slutmålet en middag på månen..nej men ni kanske förstår hur jag tänker? Men min fantasi tar slut här. Någon som kan ge mig lite tips? Någon som gett bort en annorlunda, genomtänkt, personlig eller betydelsefull present? Det behöver absolut inte vara dyrt!